توییت‌ها و مصاحبه‌های عجیب چند وقت اخیر سخنگوی فدراسیون فوتبال

به نظر می‌رسد صحبت‌های جدید سخنگوی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه شکل رسمی داشته باشد و بشود روی آن حساب باز کرد، نگاهی شخصی به مسائل و اغلب با رویکرد لاپوشانی اتفاقات ناگوار فدراسیون است که معمولا این پنهان‌کاری، موفقیت‌آمیز نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حال نزار فدراسیون فوتبال از چند فرسخی نیز قابل تشخیص است و عزل احتمالی عزیزی‌خادم و تبعات آن، بسیاری را به تکاپو انداخته است. حسین شریفی، سخنگو و رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال که وظیفه سنگینی زیر بار مشکلات فدراسیون به او سپرده شده، اظهارنظرهای عجیبی چند وقت اخیر داشته که اغلب با واقعیت فاصله دارد.

او هفته گذشته در مصاحبه‌ای با سایت رسمی فدراسیون، خبر برکناری خادم توسط هیئت رئیسه را تکذیب کرد اما دیری نگذشت که رسانه‌ها سند رو کردند و تک تک امضا کنندگان نامه تشکیل جلسه عزل رئیس فدراسیون در مصاحبه‌هایی جداگانه این موضوع را تأیید کردند. شریفی حالا در جدیدترین اظهارنظر خود در واکنش به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای عزیزی‌خادم پیش از برگزاری جلسه هیئت رئیسه که احتمالاً به برکناری او منجر شود، توییتی را در حساب شخصی خود منتشر و نوشت: «کار بعضی‌ها هم به جایی رسیده که آرزوهای‌شان را در قالب خبر اختصاصی منتشر می‌کنند!»

توییت‌ها و مصاحبه‌های عجیب چند وقت اخیر سخنگو فدراسیون فوتبال

این در حالی است که بعید نیست این خبر هم مانند دیگر ادعاهای سخنگو فدراسیون خیلی زود تکذیب شود و در ساعات یا روزهای آینده شاهد استعفا عزیزی خادم باشیم. شریفی چندی قبل نیز در مصاحبه‌ای گفته بود از نقدهای منصفانه استقبال می‌کند و این در حالی است که شکایت‌های متعدد فدراسیون از رسانه‌های منتقد و بایکوت آن‌ها حاکی از رفتار دیگری دارد.

بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد و شیوه تعامل فدراسیون در دوره ریاست شریفی گله‌مند هستند و بارها در خبرهایشان نیز به آن اشاره کرده‌اند که البته به جای پاسخ، پیگیری‌های حقوقی نصیب‌شان شده است. شاید بهتر باشد شخص سخنگو فدراسیون در این وهله حساس به جای آنکه به فکر ماندگاری در ساختمان خیابان سئول باشد، به فکر آبرو و منزلت جایگاهی باشد که چهره‌های بزرگی روی آن تکیه زده‌اند.

کد خبر 555063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.