انقلاب اسلامی خواستگاه خیزش‌های عدالت‌خواهی در جهان

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به گواه بسیاری از مورخان یکی از خاص‌ترین و تکرارناپذیرترین خیزش‌های انقلابی که از بطن مردم جهت نیل به کمال و تعالی شکل گرفته و سرچشمه و خواستگاه بسیاری از خیزش‌های استکبارستیزی و عدالت‌خواهی در جهان بوده است و خواهد بود، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تعبیر و دیدگاه مقام معظم رهبری تعبیر درستی از انقلاب دارند، "انقلاب مجموعه‌ای از ستاره‌های درخشان آرمانی را بالای سر ما قرار داده است و ما را به حرکت و پرواز و جهش به این نقاط نورانی دعوت کرده است، ما هم امتحان کردیم و دیدیم که می‌توانیم پرواز کنیم و این پرواز ممکن است"، این تعبیر بسیار دقیق است، به‌طوری که این انقلاب بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند آن با عنایات خداوند متعال و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و راهبری‌های جانشین خلف و صالح ایشان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به اوج شکوفایی و بالندگی خود رسیده است.

وی تصریح کرد: دستاوردهای بی‌شمار انقلاب از دیروز تا امروز موجبات خشنودی دوستداران و خشم دشمنان این نظام و امت اسلامی بوده است و خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پر برکت این انقلاب حتی با نگاهی اجمالی و مقایسه تاریخی به وضوح می‌توان دریافت که کشور در بخش‌های مختلف به اقتدار و پیشرفت دست یافته است.

وی اضافه کرد: استقلال ملی و اقتدار بین‌المللی، امنیت و تمامیت ارضی، گسترش عدالت اجتماعی و عدالت در تقسیم امکانات عمومی، آزادی و مردم‌سالاری، در حوزه‌های سلامت و بهداشت، اقتصاد، صنعت حقوق شهروندی و کرامات انسانی تنها بخش کوچکی از ثمرات و برکات درخت باشکوه و سترگ انقلاب اسلامی است که نهال آن در بیست‌ودوم بهمن ماه ۱۳۵۷ با هدایت معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و به دست امت اسلامی کاشته شده و با خون شهدای اسلام در طول تاریخ آبیاری شده است تا به شکوفایی و بالندگی امروز رسیده است.

کناری‌نژاد گفت: به گواه بسیاری از مورخان یکی از خاص‌ترین و تکرارناپذیرترین خیزش‌های انقلابی که از بطن مردم جهت نیل به کمال و تعالی شکل گرفته و سرچشمه و خواستگاه بسیاری از خیزش‌های استکبارستیزی و عدالت‌خواهی در جهان بوده است و خواهد بود، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

کد خبر 555026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.