تکمیل پروژه بلوار «شی‌ء» بندر دیلم

شهردار بندر دیلم گفت: تکمیل فاز دوم پروژه بلوار شی‌ء که از محورهای مهم کمربندی درون‌شهری است، نیاز به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش ایمنا، ایوب ترک‌زاده اظهار کرد: با تکمیل این پروژه مهم زیربنایی، تمام خیابان‌های ساحلی، مرکز و بلوار ورودی شهر، از مسیر خوزستان به این بلوار جدید متصل می‌شود و در نهایت به محور خروجی دیلم به گناوه ختم خواهد شد.

وی افزود: این پروژه به عنوان کمربند شهری دیلم موجب روان شدن ترافیک شهری در ایام نوروز و تعطیلات آخر هفته، کنترل و مدیریت تردد عمومی در سطح شهر و افزایش رفاه شهروندان می‌شود.

شهردار دیلم خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه بلوار شیء به طول یک هزار و ۳۲۰ و عرض ۳۵ متر با صرف دو میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

ترک‌زاده تاکید کرد: نگاه و عمل مدیریت شهری در این دوره بر محور ایجاد تعادل و توازن در توزیع خدمات فراگیر شهرداری در همه محلات و مناطق شهر و توسعه محلات کمتر توسعه یافته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال پنج پروژه عمرانی شهرداری به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

شهردار بندر دیلم تصریح کرد: بوستان‌های محله‌ای میثاق و گلشن در محلات تنوب و کوی گلشن در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع شامل موزائیک‌کاری، فضای سبز، تجهیزات و فضای بازی کودکان، ست ورزشی و مبلمان پارکی با اعتبار ۷۲۵ میلیون تومان، در کمتر از دو ماه به صورت فشرده و با تلاش مضاعف مجریان در محلات کمتربرخوردار شهر احداث شد و مورد بهره‌برداری رسید.

ترک‌زاده گفت: بهره‌برداری از خیابان اغذیه‌فروشان دیلم با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های دهه فجر بود که شامل عملیات‌های زیرسازی، پیاده‌روسازی، موزائیک‌کاری، روشنایی و نورپردازی است.

وی افزود: ساماندهی و متمرکز شدن صنوف اغذیه‌فروشان و ارتقای سطح بهداشت و نظم عمومی در خیابان پر ترافیک ساحلی در این پروژه، مدنظر است.

شهردار دیلم گفت: پروژه روشنایی بلوار شیء با اعتبار دو میلیارد تومان از نیازهای ضروری برای افزایش رفاه و امنیت عمومی شهروندان و زیبایی شهر است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 555004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.