استقبال از ایده‌های نو با هدف رشد ۳ برابری بودجه

شهردار کمال‌شهر گفت: در نظر داریم با توجه به ارائه برنامه و طرح‌های پیشنهادی در بودجه سال ۱۴۰۱ به افزایش سه برابری بودجه پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر بهمنی امروز _شنبه ۲۳ بهمن‌ماه_ در جلسه بررسی بودجه شهرداری کمال‌شهر، ضمن تأکید بر اهمیت ارائه برنامه و طرح‌های جدید، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در سال گذشته تنها ۴۰ درصد از بودجه عملیاتی شده است، قصد داریم با ارائه طرح‌های سازنده بر پایه علم و مطالعه و با بهره‌جویی از مشاوران خبره در سال جدید، سه برابر بودجه عملیاتی سال قبل را محقق کنیم.

وی افزود: برون‌سپاری امور مختلف در حوزه خدمات شهری، بهینه‌سازی و احداث مبلمان شهری و احداث یک سالن چند منظوره دارای آمفی‌تئاتر، سینما و سالن همایش‌ها و جلسات از جمله برنامه‌های شهرداری است.

شهردار کمال‌شهر با اشاره به مشکلات ترافیکی و محدود بودن معابر سطح شهر، خاطرنشان کرد: در راستای بهسازی معابر اصلی شهر، تسهیل در تردد شهروندان و احداث و بهبود مسیرهای جایگزین که در ساعات پیک ترافیک بسیار مؤثر است، بازگشایی‌های زیادی انجام شده که در شهر محسوس است؛ در همین راستا طرح بازگشایی کمربند جنوبی کمال‌شهر و تسهیل در تردد و کاهش بار ترافیکی شریان اصلی شهر خیابان امام خمینی (ره) و نهضت آسفالت در سطح شهر از مهم‌ترین مواردی است که به طور ویژه در بودجه سال آتی دیده خواهد شد.

بهمنی با تأکید بر رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور شهروندان در حد مطلوب، با اشاره به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات، تصریح کرد: تأمین رفاه کارکنان از جمله تأمین ارزاق فصلی به ویژه برای پاکبانان باید در بودجه سال آینده دیده شود تا با ایجاد انگیزه و تشویق همکاران، بازدهی بهتر و بیشتر و به تبع آن پویایی و رشد مطلوب در میان همکاران، هدف ارزشمند تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان محقق شود.

وی گفت: فعال‌سازی سامانه ۱۳۷، احداث سرویس‌های بهداشتی در اماکن عمومی و هدایت آب‌های سطحی ازجمله طرح‌های اولویت‌دار خدماتی و عمرانی شهرداری در بودجه سال آینده است.

کد خبر 554994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.