بازیکنانم باید نیم فصل اول را فراموش کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به تعطیلات نیم فصل تمرینات خوبی داشتیم، چند بازیکن جذب کردیم تا در ادامه راه به تیم کمک کنند. امیدوارم بازیکنانم نیم فصل اول را فراموش کنند و با روحیه تازه وارد مسابقات نیم فصل دوم شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اظهار کرد: بازی فردا برای تیم ما اهمیت دارد و امتیاز می‌خواهیم، سپاهان تیم بزرگی است که کادر فنی، بازیکنان و تشکیلات خوبی دارد. با توجه به تعطیلات نیم فصل تمرینات خوبی داشتیم، چند بازیکن جذب کردیم تا در ادامه راه به تیم کمک کنند. امیدوارم بازیکنانم نیم فصل اول را فراموش کنند و با روحیه تازه وارد مسابقات نیم فصل دوم شوند.

وی ادامه داد: سپاهان همیشه یکی از تیم‌ها خوب کشور و مدعی قهرمانی بوده است، سال قبل با توجه به کادر فنی جدید تیم نتایج خوبی کسب کردند و با پرسپولیس در کورس قهرمانی بودند، امسال هم در چند هفته اول نتایج خوبی کسب کردند ولی در ادامه به یک سری از مشکلات بر خوردند ولی در نیم فصل دوم هم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند زیرا انگیزه آن را دارند. امیدوارم بازیکنانم با یک انگیزه خوب وارد مسابقه فردا شوند و امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه چه بازیکنانی را برای نیم فصل دوم جذب کردید؟ تصریح کرد: در حال حاضر امین اسدی، مهدی هاشم نژاد، محمد مشایخ، حسین مرادی و احمد جبوری به تیم اضافه شدند، پیمان میری هم قرار داد بسته ولی اضافه نشده است.

کد خبر 554950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.