پیروزی در بازی امروز شخصیت را به ما بازمی‌گرداند/داوران باید تیزبین باشند تا حقی ضایع نشود

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: اگر امروز به پیروزی می‌رسیدیم شخصیت به تیم‌مان برمی‌گشت اما دقت کافی را در ضربات آخر نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باغبانباشی بعد از توقف تیم فوتسال سپاهان در برابر فردوس قم اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است، فردوس قم سال‌هاست در لیگ برتر حضور دارد، بازیکنانمان باز هم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند، باید خیلی زودتر به گل می‌رسیدیم تا هارمونی تیم‌مان شکل بگیرد ولی در لحظات پایانی نتیجه را برگرداندیم.

وی در ادامه با اشاره به رفتار بازیکنان تیم فردوس افزود: از تیم‌هایی که به اصفهان می‌آیند خواهش می‌کنم بازی جوان‌مرانه را رعایت کنند، دروازه‌بان فردوس امروز چندین بار خودش را روی زمین انداخت و به دنبال استراحت زیر فشار بودند، ما سالم پیش می‌رویم و دلمان می‌خواهد بقیه تیم‌ها هم همین رویه را پیش بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در رابطه با توقف تیمش در این بازی گفت: اگر پیروز این دیدار می‌شدیم شخصیت به تیم‌مان برمی‌گشت و شرایط جدولی‌مان کمی بهتر از هفته‌های اخیر می‌شد.

باغبانباشی درباره نوع قضاوت تیم داوری در این بازی تصریح کرد: بازی‌ها که نزدیک می‌شود قضاوت‌ها هم سخت خواهد شد؛ تنش‌ها بیشتر است و دقت زیاد داوران را می‌طلبد چرا که در صدم‌ثانیه‌ها نتایج تغییر می‌کند. در یک صحنه توپ به دست بازیکن فردوس برخورد کرد اما داور می‌گوید من آن صحنه را ندیدم و هیچ کاری هم از دست ما برنمی‌آید، داوران باید تیزهوش باشند تا بتوانند صحنه‌ها را کاملاً عادلانه قضاوت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال سه امتیاز این دیدار بود خاطرنشان کرد: از همان زمان آغازین بازی پیروزی این بازی را می‌خواستیم و تماماً تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادیم و ما بیشتر در زمین حریف بودیم اما نتوانستیم پیروز این بازی شویم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص کمبود بازیکنان و استفاده از مربی تیمش در زمین گفت: آنقدری بازیکن نداریم که مهرداد جابری را به عنوان بازیکن در زمین استفاده کردیم، باید از تمامی ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم و جابری هم خیلی به ما کمک کرد.

باغبانباشی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر بی‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات آخر تصریح کرد: در تمرین باید مشکلات را برطرف کنیم، تیم ما در بازی‌های دوستانه و تمرینات در زدن ضربات آخر دقت بالایی دارد اما در زمین مسابقه آن چیزی که انتظار داریم انجام نمی‌شود، باید دقت در تمرینات را به بازی‌های رسمی و مهم منتقل کنیم‌.

کد خبر 554940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.