الکلاسیکوی فوتسال باز هم به تعویق افتاد!

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران اعلام کرد دیدار دو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش جابری که در دیدار فوتسال سپاهان و فردوس قم حضور داشت و نظاره‌گر بازی بود درخصوص حضورش در اصفهان اظهار کرد: اینکه باشگاه سپاهان نیز با نام خودش در سطح اول فوتسال حضور دارد و با یک ورزشگاه جدید و زیبا از حریفانش میزبانی می‌کند برای ما خوشحال‌کننده است‌.

وی در خصوص تعویق مجدد دیدار دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون افزود: برای دیدن دو بازی از لیگ فوتسال به اصفهان آمده بودیم، نخستین دیدار در روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه میان گیتی پسند و مس سونگون ورزقان بود که به تعویق افتاد و امروز نظاره‌گر دیدار دیگر نماینده اصفهان بودیم‌.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران با ارائه توضیحاتی در خصوص مراحل تعوبق بازی گیتی‌پسند و مس سونگون تصریح کرد: در اولین ساعات روز دوشنبه هجدهم بهمن‌ماه نامه‌ای از سمت باشگاه مس سونگون ورزقان مبنی بر ابتلای تعدادی از بازیکنان و کادر فنی این تیم به بیماری کرونا برای ما ارسال شد، ما هم بر حسب وظیفه نتایج تست‌های کرونای تیم مس سونگون ورزقان را به ستاد مقابله با کرونا در فدراسیون فوتبال منتقل کردیم چرا که نظرات آن‌ها لازم است و ما باید دستورات آن‌ها را اطاعت کنیم و ستاد کرونا، ابتلای کرونای بازیکنان مس سونگون را تأیید کرد.

جابری در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس آئین‌نامه زمانی‌که ۲۵ درصد از کل بازیکنان و کادر فنی تیمی به کرونا مبتلا شوند و به طوری‌که ۸۰ درصد آن‌ها بازیکن باشند بازی لغو می‌شود و در رابطه این بازی وضعیت مطابق آئین‌نامه فدراسیون فوتبال بود.

وی در ادامه گفت: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت ابتلای افرادی به بیماری کرونا باید پنج روز قرنطینه آن اعضا انجام شود که به همین دلیل با توجه به نتایج تست در روز هجدهم بهمن‌ماه و با احتساب شش روز تعویق یعنی دو روز بیش‌تر قرار شد بازی در تاریخ بیست و چهارم بهمن‌ماه برگزار شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران افزود: روز گذشته نتیجه تست کرونای اعضای تیم مس سونگون ورزقان مجدداً زیر نظر ستاد کرونا فدراسیون فوتبال تست کرونا انجام شد که با وجود گذشت زمان تعداد افراد مبتلا بیشتر هم شد و به ما اعلام شد برگزاری بازی در این شرایط ممکن نیست که ما به همین دلیل بازی را لغو کردیم آن‌هم در حالی که همه عوامل بازی آماده برگزاری بودند.

جابری درخصوص اینکه تصمیم نهایی برای بازی گیتی‌پسند و مس سونگون فردا در جلسه‌ای گرفته خواهد شد اظهار کرد: امیدوارم در این شرایط لیگ بیشتر از این آسیب نبیند و ما بتوانیم لیگ را در زمانی که برنامه‌ریزی کرده‌ایم و طبق قولی که به وحید شمسایی سرمربی تیم‌ملی فوتسال داده‌ایم به پایان برسانیم. همه من را پاسخگو می‌دانند و من هم در این یک هفته اخیر روزهای سختی را سپری کردم، اما تابع دستورات کمیته پزشکی و ستاد مقابله با کرونا هستم‌.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ابتدا بازی گیتی‌پسند و مس انجام می‌شود و سپس هفته بیست و سوم برگزار می‌شود گفت: قطعاً بازی مس سونگون و گیتی پسند قبل از بازی این دو تیم در هفته بیست و سوم انجام می‌شود، همچنین در این شرایط و با توجه به تعویق‌های بیش از حد بازی‌ها احتمالاً بازی‌های لیگ چهار روز دیرتر به پایان برسد و امیدوارم بیش از این دیگر ناچار به تعویق‌انداختن بازی‌ها نشویم.

کد خبر 554931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.