پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: با وجود ۴۳ سال مانع‌تراشی سرعت پیشرفت با فراز و فرودهایی مواجه شد اما، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم و جوانان مومن انقلابی معنویت‌گرای اخلاق‌مدار با پیروزی انقلاب اسلامی تربیت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی درخطبه‌های نماز جمعه امروز _ بیست و دوم بهمن ماه_ اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره معصومان شکل گرفته و حضور با شکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نشانه‌های بارز هوشمندانه عمل کردن ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با مناسبت‌های مهمی مانند ولادت امیرالمومنین (ع)، ولادت حضرت امام محمدتقی (ع) و رحلت حضرت زینب کبری (س) بوده و آنچه که این مناسبت‌ها را به هم پیوند می‌دهد مبارزه با مظاهر شرک و ریا و دورویی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معجزه بود اما استمرار و ۴۳ ساله شدن آن معجزه بزرگ‌تری است چرا که دشمنان زورگو در این سالیان تمام توان داخلی و خارجی خود را به میدان آورند اما انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی ادامه داد: این جوانان کشور را در آشوب‌های داخلی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم با تکیه بر فرهنگ‌ها و آموزه‌های معنویی، عاشورایی و حسینی به فرماندهی شهید سلیمانی حفظ کردند و امروز جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه آزادگان جهان قرار دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: با وجود ۴۳ سال مانع‌تراشی سرعت پیشرفت با فراز و فرودهایی مواجه شد اما، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم و جوانان مؤمن انقلابی معنویت‌گرای اخلاق‌مدار با پیروزی انقلاب اسلامی تربیت شدند.

کد خبر 554911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.