سپاهان اصفهان یک _ فردوس قم یک/تقسیم امتیازات در روز بد طلایی‌پوشان

امروز از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال سپاهان اصفهان در خانه پذیرای فردوس قم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز دوم هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم فوتسال سپاهان اصفهان و فردوس قم از ساعت ۱۶ امروز در سالن آبفای اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های سپاهان و فردوس قم

سالن: آبفا

تماشاگر: --------

بازیکنان تیم فوتسال سپاهان اصفهان:

فرهاد ابراهیمی، مهرداد جابری، بابک نصیری، میلاد چراغی، محسن منتظمی، امیر خون‌جهان، محمد احمدی، رضا آبگون، سامان دشن، محمد بیاتی و ایمان ریخته‌گر

سرمربی: احمد باغبانباشی

بازیکنان تیم فوتسال فردوس قم:

سیدحسین رضوی، روح‌الله ایثاری، مهدی رستمی‌ها، محمد برزگر، فردین قاسمی، سعید قلندری، امیرحسین اربابی‌فتاح، شهاب بشری‌دوست، مهران رضاپور، مسعود عباسی، سیدمصطفی موسوی‌خواه و علی اسماعیلی

سرمربی: رضا زرخانلی

تیم داوری بازی:

ایمان غلامی، رضا پورشایگان، علی حجی‌زاده و منوچهر نظری

گل‌ها:

فردوس: مسعود عباسی (دقیقه ششم)

سپاهان: اسحاق سورغالی (دقیقه ۳۹)

کارت زرد: سیدمصطفی موسوی‌خواه (فردوس قم)

شرح بازی و گل‌ها:

در دقیقه ششم مسابقه اولین گل دیدار را فردوس قم وارد دروازه سپاهان کرد، مسعود عباسی زننده این گل بود.

درست یک دقیقه بعد روی غفلت مدافعان سپاهان دروازه‌بان این تیم مرتکب خطای پنالتی روی بازیکن فردوس شد اما ابراهیمی با مهار پنالتی ایثاری اشتباهش را جبران کرد و تیمش را در بازی نگه داشت.

نیمه‌اول با فرصت‌سوزی بازیکنان هر دو تیم ادامه پیدا کرد و همان نتیجه یک بر صفر در پایان روی اسکوربورد ثبت شد.

در نیمه‌دوم سپاهانی‌ها به دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بودند اما موقعیت‌های چندانی ایجاد نکردند و در اندک فرصت‌هایشان نیز بدشانسی مانع از گلزنی شاگردان باغبانباشی بود.

فردوس قم هم چیزی کمتر از میزبان خودش نداشت و پا به پای سپاهان در خلق موقعیت تلاش می‌کرد، حتی چند فرصت تک به تک خوب هم به‌دست آوردند که با واکنش‌های خوب ابراهیمی گلر سپاهان و بی‌دقتی بازیکنان فردوس این موقعیت‌ها هدر رفت.

در چهار دقیقه مانده به پایان زمان بازی در نیمه‌دوم باغبانباشی روی به بازی پاورپلی آورد و مهرداد جابری نقش بازیکن پنجم را در سپاهان ایفا کرد و همین کافی بود تا ریسک باغبانباشی جواب بدهد و در ۵۷ ثانیه به پایان بازی سورغالی برای سپاهان گل زد تا از یک شکست خانگی فرار کنند.

سپاهان ۲۷ امتیازی شد و فردوس قم هم ۲۲ امتیازی شد و یک امتیاز از اصفهان به سوغات برد.

نکات بازی:

یکی از نکات بسیار جالب این دیدار حضور مهرداد جابری در لیست بازیکنان تیم فوتسال سپاهان بود؛ در حالی‌که جابری با عنوان مربی در سپاهان حاضر بوده اما به‌دلیل دست خالی باغبانباشی و کمبود بازیکن او در کمال تعجب برای سپاهان به میدان رفت؛ به‌نظر می‌رسد او در هر تیمی یک آچار فرانسه به شمار می‌رود، پیش از این جابری در هایپرشهر نیز به‌عنوان مربی-بازیکن حضور داشت.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال و همچنین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان میهمانان ویژه این دیدار بودند و از نزدیک دیدار سپاهان و فردوس قم را نظاره کردند.

کد خبر 554904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.