حضور حماسی مردم زرین شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد ولایت پذیری و بصیرت است

پیام حضور حماسی شهروندان زرین شهر همگام با دیگر شهرهای ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اتحاد ملی پشت سر رهبری است و نشان دهنده آن بوده که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار و اعضا شورای اسلامی زرین شهر با صدور پیامی از حضور حماسی مردم خطه طلایی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند. متن پیام به این شرح است:

"۲۲ بهمن برای ملت ایران میثاق دوباره و هرساله با امام، انقلاب، ارزش‌ها و شهدا است و امروز نیز بار دیگر ملت بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان دادند تا آخرین قطره خون همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از اصول بی‌بدیل انقلاب اسلامی پایبند بوده و مقتدرانه در برابر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ایستاد.

حضور آگاهانه و پرافتخار شهروندان خطه طلایی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و فریاد انزجار شما مردم بصیر، بیدار و آزادی‌خواه ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، شهدای ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرفروغ شهرستان لنجان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کرد و در نهایت لرزه بر اندام پوشالی نظام پلید سلطه انداخت.

پیام حضور حماسی شهروندان زرین شهر همگام با دیگر شهرهای ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اتحاد ملی پشت سر رهبری بوده و نشان دهنده آن است که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق یافت و این مسیر ادامه خواهد یافت تا پرچم مقدس انقلاب اسلامی در رکاب رهبری فرزانه به امام عصر (عج) تحویل داده شود.

مدیریت شهری زرین شهر بدین وسیله از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار خطه طلایی ایران زرین شهر که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته و علیرغم محدودیت‌های کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حماسه آفریدند تشکر نموده و از تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران مردمی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی می‌کند."

کد خبر 554895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.