ملت ایران در جنگ نابرابر احزاب قرار دارند

نماینده سابق مردم اصفهان در ادوار مجلس گفت: مردم امروز در جنگ نابرابر احزاب قرار دارند، اما قطعاً ملت ایران در برابر آن‌ها استوار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام احمد سالک ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: نظام سلطه طی ۴۳ سال گذشته تمام توان خود را به کار گرفته است اما امروز دشمنان ایران اعتراف به شکست می‌کنند، در حال حاضر هسته‌های محور مقاومت در تمام دنیا حتی در کنار کاخ سفید در واشنگتن، حضور یافته‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که علی رغم تمام توطئه‌های دیپلماتیک، فرهنگ ناب اسلامی در همه دنیا پیش می‌رود و هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل آن بایستد.

سالک ادامه داد: در جنگ سایبری دشمنان به دنبال لطمه به زیر ساخت‌های کشور هستند اما خوشبختانه قدرت سایبری ایران دستاوردهای متعددی را کسب کرده است.

وی یادآور شد: باید مراقب باشیم که دشمنان قسم خورده اسلام در فضای مجازی به ارزش‌ها و انقلاب اسلامی ضربه نزنند.

نماینده سابق مردم اصفهان در ادوار مجلس گفت: مردم امروز در جنگ نابرابر احزاب قرار دارند، اما قطعاً ملت ایران در برابر آن‌ها استوار است.

سالک تاکید کرد: در حالی که دولت سیزدهم سر کار است متأسفانه برخی در قالب شبکه نفوذ سعی دارند از پیشرفت انقلاب جلوگیری و در دل مردم ترس ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ‌های نامنظم و نامتعارف علیه ایران در حال رخ دادن است، فتنه سال‌های ٨٨ و ٧٨ و همچنین فتنه آبان ۹۸ را مشاهده کردیم، استکبار سعی دارد در فضای مجازی علیه نظام تحرکاتی انجام دهد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما در یک نبرد ترکیبی با دشمن هستیم، بر همین اساس باید قیام امام خمینی (ره) را لحظه به لحظه دنبال و برای نسل جدید تبیین کنیم. این رسالت بر عهده دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است. باید اهل بصیرت باشیم نه اینکه بصیر باشیم زیرا در فتنه ٨٨ برخی بزرگان بصیر بودند اما اهل بصیرت نبودند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت این ملت وحدت حول محور حضرت امام خامنه‌ای است، افزود: امروز ابتکار عمل در دست رهبری انقلاب است و ایشان همچون رسول الله (ص) ایستاده است. امروز لازم است ملت ایران با قرآن انس عمیقی داشته باشند.

سالک خاطرنشان کرد: ملت ایران پای این نظام خون‌هایی ریخته است که باید قدر آن‌ها را بدانیم تا این نظام را به دست حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 554886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.