بارش ملایم برف و باران تا فردا در استان ادامه دارد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان را به شکل قسمتی ابری تا ابری و گاهی وزش باد پیش بینی کرد و گفت: بارش ملایم برف و باران از عصر امروز آغاز و به تدریج با شدت کم و پراکنده، همه مناطق استان را در بر می گیرد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیان گر جوی ناپایدار برای امروز و نفوذ سامانه ناپایدار جوی بر روی استان است بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری تا ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بارش ملایم برف و باران در غرب از اواخر وقت امروز، توضیح داد: با فعالیت این سامانه، افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید در نیمه غربی آغاز می‌شود و بارش‌ها به تدریج با شدت کم و پراکنده، سراسر استان را در بر می‌گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه در سطح استان خبر داد و گفت: در روز شنبه در بیشتر مناطق به ویژه نیمه جنوبی بارش به شکل برف و باران همراه با احتمال رعد و برق وجود دارد.

وی روند دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده را یک تا سه درجه کاهشی دانست و افزود: دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های روز ۱۷ درجه سانتی‌گراد است و در سردترین ساعات صبح فردا به یک درجه سانتی گراد می‌رسد.

علی عسگریان سردترین نقطه استان را بویین و میان دشت با منفی چهار درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و یادآور شد: گرم‌ترین شهرستان استان نیز خوروبیابانک با ۲۳ درجه سانتی‌گراد است.

وی از ثبت سه دهم سانتی متر برف در شهرستان فریدون شهر در صبح امروز خبر داد و گفت: برای شهر اصفهان نیز امروز احتمال بارش پراکنده وجود دارد که تا فردا ادامه دارد.

کد خبر 554872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.