نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت‌ها قابل مقایسه نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظیر نداشته و قابل مقایسه با سایر حکومت‌ها نیست زیرا تنها حکومت الهی و اسلامی که در صدر جهان امروز قرار دارد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اگر به نظام جمهوری اسلامی ایران و هر حکومتی از دو منظر درونی با نگاه به حوزه داخلی و از منظر بیرونی در مقایسه با سایر حکومت‌های جهان نگاهی داشته باشیم، می‌توانیم مقایسه‌ای بین این نظام‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظیر ندارد و قابل مقایسه با سایر حکومت‌ها نیست، زیرا تنها حکومت الهی و اسلامی که در صدر جهان امروز قرار دارد نظام جمهوری اسلامی ایران است و بقیه حاکمیت‌ها الهی و اسلامی نیستند.

به گفته نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضامن و شاخص نقش خداوند تبارک و تعالی در تعیین سرنوشت بشر که تعریف آن در قالب ربوبیت تشریعی خدای متعال است، توسط هیچ نظام حکومتی جز جمهوری اسلامی ایران اداره نمی‌شود.

وی در خصوص عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طی سالیان گذشته در هر زمینه‌ای که به سمت قرآن و عترت و اطاعت از فرامین خداوند حرکت کردیم موفق بودیم و دستاوردهای شگرفی به دست آوردیم.

میرزایی گفت: مردم ایران همیشه خوب بوده‌اند و در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند اما هرکجا مسئولان به سمت غرب و آمریکا گرایش پیدا کردند دچار کاستی و نقصان شدیم که نمونه آن در حوزه اقتصادی نمایان است، اما زمانی که روی پای خود ایستادیم و به دنبال الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی بودیم موفق شدیم.

وی با بیان اینکه همیشه مردم از مسئولان جلوتر بودند، تصریح کرد: مردم ایران نظیر ندارند و ما مسئولان باید برای خدمتگزاری شبانه‌روزی به آنها تلاش و کوشش کنیم، البته در صورت تلاش شبانه روز هم تلاش هم نتوانسته‌ایم وظیفه خود را انجام دهیم.

کد خبر 554870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.