آمادگی کامل پلیس راهور استان اصفهان برای مراسم ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خوشبختانه آمادگی صددرصدی در حوزه انتظامی و ترافیکی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اصفهان وجود دارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تدابیر ترافیکی اتخاذ شده برای مراسم ۲۲ بهمن، اظهار کرد: طی روزهای گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار و هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن یک مسیر خودرویی و یک مسیر موتوری به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است که مسیر خودرویی از پل دفاع مقدس به سمت هزارجریب- میدان آزادی- سعادت آباد به سمت گلستان شهدا و دیگری مسیر موتوری از سمت احمدآباد آغاز و به صورت مقطعی در خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر، خیابان امام سجاد، آبشار و میدان لاوی و گلستان شهدا ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: احتمال می‌دهیم شهروندان از مکان‌های دیگری هم به صورت خودجوش با موتورسیکلت مسیرهایی را ایجاد کنند که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مشکلی در این راستا نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: تنها نگرانی برای مسیرهای خودرویی است که خودروها فاصله طولی را مانند راهپیمایی طی نکنند و تصادف رخ دهد، لذا از این رو به رانندگان برای رعایت فاصله طولی و توجه کامل به جلو تاکید می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: به موتورسواران هم توصیه می‌کنیم هیجانات و شادی امروز را کنترل کنند تا منجر به حرکات هنجارشکنانه نشود و حادثه‌ای رخ ندهد.

کد خبر 554848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.