راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن ماه، صحنه نمایش بیداری ملت اسلامی است

شهردار طاقانک گفت: شرکت مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن ماه، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

داود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیست و دوم بهمن ماه، یادآور حماسه و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی است که همچنان بر تارک تاریخ صدساله مبارزات ملت ایران می‌درخشد انقلابی تاریخی که از بطن توده‌های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای برانداختن ظلم و ستم و استقرار حاکمیت عدالت و دین برپا شد.

وی افزود: خون‌های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده، گواه پشتوانه مردمی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در سالگرد پیروزی انقلاب باید اذعان کرد که این انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه (مدظله العالی) در برابر تمام دشمنی‌ها و توطئه‌ها ایستاده و با قوت به راه خود ادامه می‌دهد.

امیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، گفت: این روز خجسته و غرور آفرین را به شهروندان تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون همگان و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری (مدضله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

رئیس ستاد دهه فجر شهر طاقانک، اظهار کرد: راهپیمائی مردم نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

شهردار طاقانک، تصریح کرد: در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

کد خبر 554843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.