بیش از ۱۹ هزار خانوار کردستانی از گاز مایع استفاده می‌کنند

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار خانوار نفت سفید سوز شهری و ‌روستایی در استان وجود دارند که از گاز مایع نیز استفاده می‌کنند.

به گزارش ایمنا، محسن معانی اظهار کرد: گاز مایع مورد نیاز این خانوارها از طریق نواحی ۹ گانه و هفت شرکت توزیع کننده و نمایندگی‌های آنها تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ هزار و ۷۳۵ تُن گاز مایع در مناطق مختلف استان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد کمتر است.

معانی از تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بانکی جهت توزیع الکترونیکی گازمایع در استان خبر داد و افزود: سهمیه خانوارهای مشمول، چهار سیلندر خانگی (۴۴ کیلوگرم در ماه) گاز مایع است که در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به نیاز خانوارهای نفت سفید سوز به گاز مایع، ادامه داد: هیچگونه کمبودی در زمینه جذب و توزیع گاز مایع در استان وجود ندارد.

معانی با اشاره به همکاری کارشناسان منطقه با بازرسان سازمان صمت به منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و نمایندگی‌های توزیع کننده گاز مایع، گفت: مصرف کنندگان و سایر اصناف تولیدی و کشاورزی که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت و سایر ادارات بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند در سامانه درخواست فرآوده های نفتی ‌http://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 554830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.