عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از اکران طرح‌های فرهنگی شهرداری رفسنجان تا فضاسازی مناسبتی نواحی منفصل قزوین و بهسازی دو رودخانه شهر اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جذب اعتبار ۳۰ میلیاردتومانی جهت بهسازی دو رودخانه اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل توانسته است به صورت مستقل موافقت ۳۰ میلیارد تومان را از وزارت کشور بگیرد به طوری که قرار است این اعتبارات در بهسازی رودخانه بالغلی چایی و گلمغان چایی هزینه شود.

طرح زنده‌گیری سگ‌های بلا صاحب قیدار

شهردار قیدار از جمع آوری سگ‌های بلا صاحب به شیوه زنده گیری خبر داد و گفت: با توجه به تماس‌های واصله، بیشتر همشهریان به وجود سگ‌های بلا صاحب در شهر معترض هستند و بر اساس مفاد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، جمع‌آوری حیوانات بدون صاحب و دفع حیوانات مریض و مزاحم جز وظایف شهرداری‌ها است که در این زمینه اقدامات جدی صورت خواهد گرفت.

افتتاح پروژه زیرگذر انجیراب – افسران گرگان

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ولادت حضرت علی (ع)، پروژه زیرگذر انجیراب – افسران ظهر روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه با حضور مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

اکران طرح‌های فرهنگی شهرداری رفسنجان

به همت اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان، طرح‌های فرهنگی و تبلیغاتی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در بیش از ۳۰ نقطه شهر اکران شد.

ساماندهی و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های سطح معابر زرند

محمد مهدی ضیا الدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: اجرای طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی با هدف زیباسازی چهره شهر، رسیدگی به مشکلات شهروندان در بخش تنظیف شهر و با بررسی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است.

توجه هرچه بیشتر به فضاسازی مناسبتی در نواحی منفصل شهری

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در نشست مشترک با مدیران نواحی منفصل شهری، بر توجه هرچه بیشتر فضاسازی‌های مناسبتی به ویژه فضاسازی نوروز ۱۴۰۱ در نواحی منفصل شهری تأکید کرد.

اجرای طرح تخفیف ۵۰ درصدی بدهی‌های شهری در سبزوار

موسی‌الرضا یزداد، مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز چهل و سومین بهار انقلاب با موافقت شورای اسلامی شهر به تمام بدهی‌های شهری ۵۰ درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

تعمیر و اصلاح وسایل بازی پارک‌های بجنورد

مجتبی گودرزی، معاون اجرایی شهرداری منطقه دو بجنورد گفت: به منظور تأمین ایمنی کودکان، اقداماتی برای تعمیر و مرمت وسایل بازی از جمله رفع شکستگی، جوشکاری پایه‌ها و تعمیر کفپوش را با کمک عوامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری به انجام رساندیم.

آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری نیشابور

آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری نیشابور با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال برگزار شد.

کد خبر 554759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.