مرمت راسته آهنگران بازار تاریخی شهرضا

شهردار شهرضا گفت: مرمت راسته آهنگران بازار تاریخی شهرضا که دغدغه استاندار اصفهان بود، با اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، حبیب قاسمی در مراسم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه پساب فاضلاب شهرداری، اظهار کرد: این پروژه در مساحت سه هزار متر مربع توسط پیمانکار با اعتبار معادل ۱۵ میلیارد تومان و در بازه زمانی ۱۱ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه تصفیه‌خانه پساب فاضلاب یکی از پروژه‌های زیربنایی این شهرستان است، افزود: کل آب در اختیار شهرداری برای فضای سبز ۲۵ لیتر بر ثانیه بود؛ این پروژه در یک طرح مشارکتی با آبفا به مدت ۲۰ سال و با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار خریداری شد.

شهردار شهرضا با بیان اینکه حدود ۱۵ میلیارد تومان دستگاه تصفیه تکمیلی این پروژه بود، خاطرنشان کرد: حدود پنج کیلومتر خط انتقال به شبکه داخلی شهر انجام شد و کمبود آبی که سال‌ها بر فضای سبز شهر سایه انداخته بود، با ورود این آب به شبکه آبرسانی فضای سبز برطرف خواهد شد.

قاسمی گفت: مرمت راسته آهنگران بازار تاریخی شهرضا که دغدغه استاندار اصفهان در سفر به شهرضا بود، با اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

منبع: مهر

کد خبر 554745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.