کاشت بیش از ۲۲ هزار اصله نهال در ورودی‌های شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری از کاشت بیش از ۲۲ هزار اصله نهال بومی در ورودی‌های این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقی زارع در بازدید از مبادی ورودی شهر ساری، اظهار کرد: حسب دستور استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی مبادی ورودی شهرها، و تاکید شهردار ساری مبنی بر اجرای طرح توسعه فضای سبز در محورهای مواصلاتی ساری، کاشت گونه‌های مختلف درختان در ورودی‌های شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از دو هزار و ۲۰۰ اصله نهال از گونه‌های بومی، هیرکانی، شیردار، چنار، افرا و ون در مبادی ورودی محور ساری- قائم‌شهر و ساری به نکا کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری با بیان اینکه با اجرای این طرح سرانه فضای سبز افزایش پیدا کرده و رضایتمندی شهروندان حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح درختکاری با تلاش و همکاری کارکنان این سازمان در مبادی ورودی قائم‌شهر به ساری و ساری به نکا انجام شده است و هم‌اکنون نیز در کمربندی بلوار دفاع مقدس محور روستای سمسکنده در حال اجرا است.

زارع ادامه داد: طرح ویژه درختکاری علاوه بر زیباسازی مبادی ورودی شهر، فضایی دل‌نشین و سایه‌انداز را در مسیر جاده ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: پروژه کاشت درخت با توجه به اهمیت حفظ محیط‌زیست و برخورداری از هوای پاک، یکی از دغدغه‌های شهرداری بوده که جهت تأمین رفاه شهروندان به‌عنوان اولویت مدنظر قرار گرفته است؛ طی ماه‌های اخیر حدود چهار هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر ساری کاشته شده و نهضت درختکاری ادامه دارد.

گفتنی است، در راستای اجرای دستور استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی مبادی ورودی شهر، ساماندهی بلوار امام روح الله (ره) در محور ساری به قائم‌شهر نیز در حال انجام است.

کد خبر 554689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.