گاز رایگان برای مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تا ۱۰ روز آینده پرونده ۴۱ هزار و ۳۵۷ مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی اصفهان برای استفاده از گاز رایگان به شرکت گاز استان ارسال خواهد شد. بهتر است خانواده‌های مستمری‌بگیر بهزیستی اصفهان اطلاعات قبض گاز خود را به مددکاران مراکز مثبت زندگی بدهند تا در این روند تسریع شود.

«ولی‌الله نصر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص قانون استفاده رایگان از گاز در خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، اظهار کرد: این قانون جزو مصوبات قانونی بودجه سال ۱۴۰۰ دولت است و در ابتدای سال ۱۴۰۰ قابلیت اجرایی داشت اما آیین‌نامه اجرایی این قانون که مصوبه هیئت وزیران است، دوم آذر امسال ابلاغ شد.

وی با اشاره به آغاز اقدامات اجرای این قانون برای مددجویان و معلولان استان اصفهان، بلافاصله پس از ابلاغ این قانون، افزود: تاکنون بیش از چهار هزار نفر به ادارات گاز معرفی شدند تا از این موقعیت که دولت برایشان در نظر گرفته استفاده کنند و با توجه به تمهیداتی که سازمان بهزیستی کشور برای همه استان‌ها در نظر گرفت، اسامی همه مددجویان برای استان‌ها ارسال شده است؛ همچنین لیست خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان اصفهان هم روز گذشته ارسال شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: تا ۱۰ روز آینده لیست ۴۱ هزار و ۳۵۷ خانواده مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی را با همکاری شرکت گاز اعلام خواهیم کرد تا از موقعیتی که دولت برای آن‌ها در نظر گرفته است، استفاده کنند.

وی در توصیه به خانواده‌های مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی اصفهان گفت: بهتر است خانواده‌های مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان اطلاعات قبض گاز خود را به مددکاران مراکز مثبت زندگی که در آن پرونده دارند، بدهند تا در روند رایگان شدن قبض گاز آن‌ها تسریع شود.

کد خبر 554579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.