منچستریونایتد تیلمانس را زیر نظر دارد!

رسانه‌های انگلیسی خبرهای مختلفی را روی خروجی سایت‌های خود قرار داده‌اند، علاقه منچستر به هافبک لستر تا درآمد بالای رونالدو از شبکه‌های اجتماعی که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات حول محور آرسنال، دائمی شدن قراداد رومرو با تاتنهام و علاقه منچستر به هافبک لستر گرفته تا دلیل عدم پیوستن مدافع آلمانی به نیوکاسل و درآمد رونالدو از شبکه‌های اجتماعی که در ادامه می‌خوانید:

نشریه دیلی استار:

* با توجه به تردیدهای جدی‌ای که منچستر یونایتد در مورد در دسترس بودن دکلان رایس و کالوین فیلیپس دارد، پس به دنبال یوری تیلمانس از لستر به عنوان یک هدف خط میانی در تابستان است. اما باید منتظر ماند و دید که آیا ممکن است یوری تیلمانز تابستان امسال راهی اولدترافورد شود؟

* پس از انتشار اخباری مبنی بر یک قرارداد اسپانسری احتمالی با اسپاتیفای که می‌تواند شامل حقوق نامگذاری استادیوم نیکمپ نیز شود، هواداران بارسلونا با پیام‌های خشم آلود رسانه‌های اجتماعی را پر کردند.

* یان بلاخوویچ، قهرمان سابق UFC به کورت زوما گفته است که "به جای آن (حیوان خانگی) بیا به من ضربه بزن"، این عصبانیت او از ویدئوی ویروسی مدافع وستهم است که نشان می‌دهد او در حال بدرفتاری با گربه خود است.

نشریه سان:

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، علیرغم علاقه رئال مادرید و وستهم به ویلیام سالیبا، با وجود اینکه این مدافع هنوز اولین بازی خود را در ترکیب اصلی توپچی‌ها انجام نداده است، تمایلی به فروشش ندارد.

* باشگاه ایتالیایی رم قصد دارد در تابستان آینده علاقه خود را به جذب گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال نشان دهد تا شاید او راهی المپیکو شود

* استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام فارست، جید والاس از میلوال را که در ماه ژوئن قراردادش تمام می‌شود، اولویت نقل و انتقالات تابستانی خود قرار داده است.

روزنامه دیلی میرر:

* آرسنال در حال بررسی انتقال تابستانی برای جذب ایوان ندیکا، مدافع آینتراخت فرانکفورت است، اما احتمالاً با رقبای تاتنهام و پاری سن ژرمن رقابت سختی خواهد داشت.

دیلی میل:

* کریستیانو رونالدو پس از تبدیل شدن به اولین فردی که از مرز ۴۰۰ میلیون فالوور در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی عبور می‌کند، تقریباً ۱.۷ میلیون پوند در هر پست در اینستاگرام به دست می‌آورد.

رابین گوسنز مدافع ملی پوش آلمانی اعتراف کرده است که در ژانویه وسوسه پیوستن به نیوکاسل یونایتد برایش وجود داشت، اما اینترمیلان را انتخاب کرد زیرا ممکن بود "اهداف ورزشی" او در باشگاه لیگ برتر برآورده نشود.

* مبارزه پیشنهادی فلوید می‌ودر با مانی کیکس بوکسور یوتیوبی پس از شکست در مذاکرات برای انجام این مسابقه، لغو شد.

نشریه تایمز:

* برگزارکنندگان تنیس ویمبلدون قیمت بلیت‌های فینال مسابقات بانوان را افزایش داده‌اند، بنابراین قیمت بلیت‌ها برابر با فینال رقابت آقایان خواهد بود.

رسانه اتلتیک:

* استون ویلا تلاش دیگری را برای جذب ایو بیسوما، هافبک برایتون پس از از دست دادن او در ماه گذشته، در نظر خواهد گرفت.

رسانه ایونینگ استاندارد:

* آنتونیو کونته سرمربی دوست داشتنی و ایتالیایی تاتنهام تأیید کرد که تاتنهام در پایان فصل، کریستین رومرو قرضی را خریداری خواهد کرد.

نشریه دیلی رکورد:

* سلتیک اسکاتلند پس از فشار شورا و پلیس بر سر نمایش آتش‌سوزی در جریان پیروزی بر رقبایش توسط بخش ایستاده در گوشه‌ای از ورزشگاه، که توسط بریگاد سبز برای بازی یکشنبه جام اسکاتلند با "رایت روورز" رزرو شده بود، کنسل خواهد کرد.

* گزارش شده است که جنارو گتوزو توسط لسترسیتی مورد توجه قرار گرفته است زیرا فشارها بر برندان راجرز، سرمربی تیم پس از چند نتیجه بد، افزایش یافته است.

کد خبر 554548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.