کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر تمدید شد

دبیر علمی کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر، از تمدید مهلت ارسال آثار به این کنگره تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

حمیدرضا گیلاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پژوهش‌های میدانی و کتابخانه‌ای به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر ویژه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود و برای اعضای هیئت علمی دارای امتیاز فرهنگی است و کارکنان نیز مشمول امتیاز آموزش ضمن خدمت خواهند شد. محورهای این کنگره شامل ملل، ادیان و مذاهب، خانواده و سبک زندگی، تولید و اقتصاد، قوانین، روش‌ها و آسیب‌ها، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و جریان‌سازی مؤثر، سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، همه‌گیری و بحران‌ها و فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی است.

گیلاسی اضافه کرد: مقالات برتر پس از بررسی هیئت داوران در مجلات علمی پژوهشی چاپ و به مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با بیان این که نخستین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر در تاریخ سوم و چهارم خردادماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ و اصل مقالات را تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ به نشانی maroof@mail.kaums.ac.ir ارسال کنند.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر درباره کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند به نشانی وب‌سایت به نشانی hamayesh.kaums.ac.ir کنند و یا با شماره ۵۵۱۰۳۵۵۲ - ۰۳۱ تماس بگیرند.

کد خبر 554436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.