۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
رونق دوباره صنعت مد در آلمان

برلین، پایتخت آلمان در تابستان سال جاری یک بار دیگر میزبان گروهPremium ، یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های نمایشگاه مد در اروپا، خواهد بود و به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود صنعت مد در آن رونقی دوباره بیابد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگاه‌های مد در سراسر برلین فعالیت‌های خود را از نو آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که مردم نیز بیش از گذشته به بازدید از آن‌ها رغبت نشان می‌هند. مدیران شهر اخیراً اعلام کرده‌اند که پایتخت آلمان از نهم تا دوازدهم جولای میزبان نمایشگاه گروه Premium خواهد بود که از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های نوع خود در سراسر قاره اروپا و حتی جهان به شمار می‌رود.

رونق دوباره صنعت مد در آلمان

اگرچه هنوز نام خاصی برای نمایشگاه جدید انتخاب نشده است با این حال، مدیران از برگزاری آن در زمین‌های اطراف برج رادیو خبر داده‌اند که این نشان از بازگشت پایتخت آلمان به صحنه مد دارد. پلتفرم نمایشگاه مد گروه Premium تاکنون رویدادهای مشهور بزرگی را مانند SEEK، FASHIONTECH و THE GROUND برگزار کرده است.

در رویداد SEEK بر فرهنگ خیابانی تمرکز شده حال آنکه FASHIONTECH، تلفیقی از مد و تکنولوژی را به عنوان بخشی از سبک زندگی مورد توجه قرار داده است. در حالی که THE GROUND جشنواره‌ای مصرف‌کننده- محور به حساب می‌آید که ارتباط میان برندها و گروه‌های هدف را به تصویر کشیده است.

تا پیش از ظهور ویروس کرونا، گروه Premium در زمان‌های خاصی از سال به برگزاری نمایشگاه‌های مد خود می‌پرداخت با این حال، پیدایش کرونا پایان فعالیت این مرکز بسیار مهم را در پایتخت آلمان رقم زد تا اینکه، اخیراً مدیران شهر از حضور دوباره آن، البته در تابستان خبر دادند.

برلین، میزبان نمایشگاه‌های تجاری کلاسیک

مدیر نمایشگاه تجاری مد برلین در نظر دارد مفاهیم جدیدی از مد را به لیست قبلی اضافه کند که برگزاری نمایشگاه‌های تجاری کلاسیک در رأس آن‌ها قرار دارد. البته همکار وی در گروه Premium مدعی شده است که منظور از نمایشگاه‌های تجاری کلاسیک، برگزاری رویدادهای قدیمی نیست بلکه از آنجا که ویروس کرونا تمایلات زیادی از جوامع را تحت تأثیر قرار داده است، بنابراین، اعضا گروه آن‌ها در نظر دارند استانداردهای جدیدی را برای نمایشگاه جدید خود در پایتخت آلمان تنظیم کنند تا بیشترین سازگاری را با روحیه و نیازهای جدید مردم به وجود آورند.

رونق دوباره صنعت مد در آلمان

کد خبر 554419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.