میتسوبیشی استیبل کوین ایجاد می‌کند

شرکت خدمات مالی میتسوبیشی با استفاده از فناوری بلاک چین برای معامله و ارز دیجیتال جهت پرداخت، سیستم تراکنش خود را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش اخیر نیکی‌آسیا (Nikkei Asia) میتسوبیشی، بانکی که دفتر مرکزی آن در توکیو با بیش از ۱.۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت است به دنبال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با انتشار دارایی دیجیتالی خود است. محصول مالی نوعی استیبل کوین خواهد بود که به پول ملی ژاپن متصل است.

این توکن مؤسسه را قادر می‌سازد فرآیند پرداخت خود را تقویت و معاملات اوراق بهادار را فوراً تسویه کند. در حال حاضر، چنین رویه‌های پولی چند روز طول می‌کشد و ده‌ها میلیون دلار در سال در ژاپن هزینه دارد. استفاده از یک استیبل کوین می‌تواند این هزینه‌ها را از بین ببرد.

این طرح ابتکاری باید به‌کارگیری فناوری بلاک چین در معاملات اوراق بهادار را تحریک کند.

اوراق بهادار دیجیتال سرمایه گذاری را در قالبی انعطاف‌پذیرتر امکان پذیر می‌کند. به عنوان مثال، فناوری بلاک چین دارایی‌های سنتی مانند املاک یا اوراق قرضه شرکتی را به محصولاتی تبدیل کرده است که می‌توان آنها را در مقادیر کم خریداری کرد و درها را برای سرمایه گذاری‌های خرد باز کرد.

ژاپن به عنوان یکی از توسعه‌یافته‌ترین اقتصادهای جهان، بازیگر کلیدی در صنعت ارزهای دیجیتال است و به تازگی مردم این کشور علاقه زیادی به دارایی دیجیتال نشان داده‌اند. در سال ۲۰۲۱، تراکنش‌های دیجیتالی بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش یافت و به بیش از ۱۰۳ تریلیون ین (۹۰۰ میلیارد دلار) رسید.

کد خبر 554291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.