حمایت سافت‌بانک از کریپتوکارنسی

شرکت کارگزاری سهام درایو ویلت (DriveWealth) راه‌اندازی دو شرکت تابعه، که به شرکای خود اجازه می‌دهند معامله کریپتو را به سرمایه‌گذاران خرد ارائه دهند، وارد صنعت ارزهای دیجیتال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درایو ویلت (DriveWealth) یک شرکت مستقر در نیوجرسی است که توسط غول فناوری ژاپنی سافت‌بانک (Softbank) حمایت می‌شود و ارزش آن ۲.۸۵ میلیارد دلار است.

ایده ورود به فضای کریپتو توسط معامله گرانی شکل گرفت که مجبور به معامله با آنچه باب کورترایت (Bob Cortright)، مدیرعامل درایو ویلت (DriveWealth) به CNBC گفت، یک تراکنش ناپایدار است که در کوین‌بیس (Coinbase) ایجاد شده است. او ادامه داد: از آنجایی که محیط‌های نظارتی پیرامون کریپتو سخت‌تر می‌شوند و مشتریان بیشتر بر روی اسپردها و کارایی تمرکز می‌کنند، ما نمی‌توانیم در دنیایی که می‌توانید ۲۰۰ امتیاز از یک تراکنش دریافت کنید، ادامه دهیم.

کوین‌بیس بزرگ‌ترین صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده است و هزینه‌هایی تا ۴.۵ درصد از ارزش تراکنش به‌علاوه کارمزد اسپرد در پلتفرم خود دریافت می‌کند. طبق گزارش مالی آن زمان، صرافی ۸۸ درصد از کل درآمد ۱.۲ میلیارد دلاری خود را از این کارمزد تراکنش‌ها در سه ماهه سوم به دست آورد.
پیشنهادات جدید ارزهای دیجیتال با خرید اخیر کریپتوسیستمز، یک استارتاپ جداگانه ارزهای دیجیتال، توسط درایو ویلت امکان پذیر شده است. از طریق این خرید، درایو ویلت شرکت تابعه درایو لیکوییدینی (DriveLiquidity) خود را راه اندازی کرد که نقدینگی را برای شرکای مایل به سرمایه گذاری و معامله دارایی‌های کریپتو فراهم می‌کند.

این شرکت قصد دارد دسترسی API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) را برای شرکای خود فراهم کند تا به سرمایه‌گذاران خرد اجازه دهد تا روی بیت‌کوین و اتریوم معامله کنند.

کد خبر 554285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.