تحلیل تکنیکال رمز ارز دوج کوین+ نمودار و قیمت DOGE

اصلاح ادامه دار و بزرگ دوج کوین حال بین دو خط روند داینامیک محصور شده است یکی از انها در نقش مقاومت و دیگری در نقش حمایت برای این رمز ارز قرار دارند، رشد بازار در روزهای اخیر منجر به ایجاد تفاوت خاصی در رفتار این رمز ارز نشده و همچنان پیش بینی تداوم روند خنثی یا نزولی به سمت ۱۳ سنت را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رمز ارز دوج کوین در حالی تغییرات محسوسی را تجربه نداشته که بیت کوین از سطح ۳۵ هزار دلار به ۴۵ هزار دلار رسیده است و یکی از دلایل آن وجود مقاومت شدید در سطح ۱۸ سنتی آن است.

تحلیل تکنیکال دوج

تحلیل تکنیکال رمز ارز دوج کوین+ نمودار و قیمت DOGE

حمایت: ۱۳ سنت

مقاومت: ۱۸ سنت

پیش بینی: تداوم روند خنثی، رفتار نوسانی بین دو سطح داینامیک

اصلاح ادامه دار و بزرگ دوج کوین حال بین دو خط روند داینامیک محصور شده است یکی از انها در نقش مقاومت و دیگری در نقش حمایت برای این رمز ارز قرار دارند، رشد بازار در روزهای اخیر منجر به ایجاد تفاوت خاصی در رفتار این رمز ارز نشده است و همچنان پیش بینی تداوم روند خنثی یا نزولی به سمت ۱۳ سنت را خواهیم داشت، مقاومت ۱۸ سنت یک مقاومت قوی در پیش روی این رمز ارز است، در صورت شکست انتظار شروع یک روند صعودی را خواهیم داشت.

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمز ارز دوج کوین+ نمودار و قیمت DOGE

رتبه در بازار: ۱۲

قیمت دوج کوین: ۱۰.۱۶۵ دلار، رشد ۵.۳۶

حجم بازار: ۲۱ میلیارد ۹۲۴ میلیون دلار.

عرضه کل: ۱۳۲ میلیارد دوج کوین.

معاملات روزانه: یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون دلار.

سکه در گردش: ۱۳۲ میلیون دوج کوین.

قیمت به تومان: چهار هزار و ۴۰۶ هزار تومان

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

درباره دوج کوین

ارز دیجیتالی که برای شوخی ساخته شده بود؛ اما حالا با ارزش بازار چنده میلیارد دلاری، در رده‌های بالای بازار ارزهای دیجیتال دیده می‌شود، افراد بزرگی مانند ایلان ماسک از آن حمایت می‌کنند و برای بهبود آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

نام و ایده لوگوی دوج کوین از نژاد سگ «شیبا اینو» (Shiba Inu) گرفته شده است. در حقیقت قبل از ایجاد دوج کوین، کلمه (دوج) (Doge) و تصویر سگ شیبا اینو به‌عنوان میم (meme) یا همان طنز اینترنتی شناخته شده بود و افراد برای نوشتن متن‌های خنده‌دار خود از این تصاویر استفاده می‌کردند.

۱. دوج کوین در اصل به عنوان یک شوخی توسط «جکسون پالمر» در نوامبر ۲۰۱۳ ساخته شد. هنگامی که «بیلی مارکوس» (برنامه‌نویس) با او تماس گرفت، آن‌ها تصمیم گرفتند این رمزارز را به واقعیت تبدیل کنند.

۲. «Dogecoin» به عنوان یک نوع ارز رمزنگاری شده دوستانه و قابل دسترس طراحی شده است که می‌تواند به دست کاربران فراری از پیچیدگی سرد بیت کوین برسد. حتی نام آن نیز از میم معروف فضای اینترنت گرفته شده است.

۳. این رمزارز یکی از بزرگترین و فعال‌ترین جوامع کاربری در دنیای ارزهای رمزنگاری شده را دارد. این جامعه برای انجام تعدادی از کارهای خیرخواهانه و تأمین مالی پروژه‌های دیگر گرد هم آمده است. آن‌ها حتی موفق به حمایت مالی «NASCAR» شدند.

۴. امروزه یکی از متداول‌ترین کاربردهای این ارز دیجیتال استفاده از آن برای تشویق و تأیید است. کاربران در اینترنت یا سایر فضاها، کاربران دیگر را برای پست‌ها یا مشارکت‌هایی که معتقدند شایسته قدردانی هستند، تشویق می‌کنند. این موضوع شبیه «لایک» است اما تأثیر بیشتری دارد.

قیمت دوج کوین

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال در طولانی مدت به عوامل زیادی بستگی دارد و طبق تحلیل تکنیکال، شاهد افزایش قیمت دوج کوین در بلندمدت خواهیم بود.

کد خبر 554282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.