افتتاح طرح‌های برق‌رسانی و اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی

فرماندار شهرستان برخوار در آیین افتتاح ۱۸۱ طرح برق‌رسانی و اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوار گفت: خدمت‌رسانی به مردم که ولی‌نعمت انقلاب و نظام هستند، وظیفه‌ای است که مدیران باید باید با تمام توان در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمدرضا قربانی» امروز _سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه_ در آئین افتتاح ۱۸۱ طرح برق‌رسانی و اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۱۳ طرح برق‌رسانی شامل ۴۵ کیلومتر تبدیل سیم به کابل خودنگه‌دار، نصب و تقویت هشت ترانس برق، اصلاح شبکه‌های برق‌رسانی، تعویض ۱۳۵ پایه فرسوده و برق‌رسانی به طول ۱۲ کیلومتر به مشترکان جدید از طرح‌های برق‌رسانی با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۶۸ طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد در زمینه‌های خدماتی، صنعتی، صنایع دستی، دامپروری، حمل و نقل و کشاورزی بوده که برای ۳۳۰ نفر اشتغال فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: این طرح‌های در تمام شهرها و روستاهای شهرستان برخوار برای تقویت و افزایش ایمنی شبکه برق‌رسانی و اشتغال‌زایی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد انجام شده است.

کد خبر 554275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.