بیش از ۱۲ نماد ویژه فجر انقلاب در شهر ملایر نصب شد

شهردار ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۱۲ نماد شهری ویژه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این شهر نصب شده است.

به گزارش ایمنا، مجید فرجی اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه فجر، آذین‌بندی و فضاسازی گسترده معابر، بلوارها و میادین اصلی شهر با تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر انجام شد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۰ هزار متر ریسه رنگی، ۱۲ عدد پرچم عرضی، ۳۰۰ عدد پرچم ایستاده و استندهای فلزی با مضامین انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر برای آذین‌بندی سطح شهر ملایر مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار ملایر گفت: علاوه بر این، نماد میدان آزادی، ققنوس و تصاویر شهدای انقلاب ملایر، تمثال آیت‌الله «میرشاهولد» رهبر مبازره‌های انقلابی مردم نیز در بسیاری از مناطق شهر ملایر نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه شور و حال دهه مبارک فجر باید در شهر انقلابی ملایر زنده نگه‌داشته شود، ادامه داد: ایام‌الله دهه‌فجر، دهه عهد و میثاقی دوباره با شهدا و فرصتی مناسب برای تداعی خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب، گفت: این انقلاب ثمره مجاهدت و پایمردی غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان‌های خود دلاورانه در برابر استکبار جهانی ایستادند.

منبع: ایرنا

کد خبر 554267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.