استفاده از ایده‌های خلاقانه شهروندان برای زیباسازی قم

معاون خدمات شهری شهردار قم با تأکید بر استفاده از ایده‌های خلاقانه مردم در زیباسازی شهری و عبور از برخی کلیشه‌های تکراری، گفت: برای ارتقای مباحث زیباسازی در قم از تجربه موفق شهرهای دیگر نیز استفاده شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، عباس ذاکریان اظهار کرد: مباحث مربوط به زیباسازی جای خود را در مدیریت شهری قم پیدا کرده و برخی از حاشیه‌های سابق در این خصوص از بین رفته است.

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر یک مساله لوکس و تشریفاتی نیست، ادامه داد: شهر یک موجود زنده بوده که نیازمند شادابی و پویایی است و ایجاد پویایی شهری منوط به اقدامات هنری توسط دو سازمان زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز است.

معاون خدمات شهری شهردار قم با اشاره به آسیب‌های روحی و روانی بیماری کرونا، تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای ارتقای نشاط شهری و بازآفرینی بیشتر جنبه روحی و روانی شهروندان استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی فعالیت‌های خود را در سال‌های اخیر بدون حاشیه پیش برده است، گفت: شهر قم در مباحث زیباسازی در مقایسه با گذشته این شهر و همچنین کلان‌شهرهای دیگر عملکرد قابل دفاع و موفقی داشته است.

ذاکریان با تأکید بر استفاده از ایده‌های خلاقانه مردم در زیباسازی شهری و عبور از برخی کلیشه‌های تکراری، تصریح کرد: هر چه در مساله زیباسازی قم کار انجام شود، بازهم کم است و باید برای ارتقای مباحث زیباسازی در این شهر از تجربه موفق شهرهای دیگر نیز استفاده شود.

کد خبر 554243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.