۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
قیمت لونا ۵۰۰ دلار می‌شود

میلیونر هلندی رمزارزها پیش بینی کرد قیمت ترالونا (Terra LUNA) ممکن است طی پنج سال آینده به ۵۰۰ دلار برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتینه ونتکروس _هولدر معروف هلندی بازار رمزارزها_ در توئیتر نوشت: گمان من این است که لونا در پنج سال آینده ۵۰۰ دلار خواهد شد؛ این افقی است که ما با آن بازی می‌کنیم.

لونا بازار را در سال ۲۰۲۱ تحت تأثیر قرار داد و تقریباً ۱۷۵۰۰ درصد رشد کرد. با این حال، این رمزارز ژانویه بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نیمی از ارزش خود را از دست داد. ارز لونا ۴۳ درصد سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از نوامبر بوده است و به دلیل افت مضاعف ذخایر پروتکل دیفای آنچور (Anchor) مبتنی بر ترا (Terra) و رسوایی سرزمین عجایب (The Wonderland Scandal) بیشتر از سایر ارزهای رمز پایه بزرگ افت کرده است.

علیرغم بهبود قیمت اخیر، ارزش لونا همچنان ۴۳ درصد نسبت به رکورد تاریخی خود کاهش یافته است و در صرافی‌های بزرگ با قیمت ۵۸ دلار معامله می‌شود، با این حال، میلیونر لونا از این اتفاق سرخورده نمی‌شود و ادعا می‌کند که پس از فروش بخشی از ذخایر خود جهت خرید خانه برای شریک زندگی خود، به نگه داشتن مابقی ذخایر خود ادامه می‌دهد.

میلیونر هلندی رمزارزها که توسط نیویورک تایمز معرفی شده، هنگامی که قیمت این رمزارز کمتر از یک دلار بود، ۲۵,۰۰۰ دلار لونا خریداری کرد و به این ترتیب از سرمایه‌گذاری اولیه خود سود کلانی به دست آورد؛ پس از اینکه بیت کوین بسیاری از پذیرندگان اولیه خود را به ثروت زیادی رساند، بسیاری از طرفداران آلت‌کوین موفق شدند این موفقیت را دوباره تکرار کنند.

کد خبر 554228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.