انتخابات فدراسیون بسکتبال بازهم به تعویق افتاد

فدراسیون بسکتبال به دلیل اوج پیک ششم کرونا از طریق هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان انتخابات را به زمانی دیگر موکول کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخابات فدراسیون بسکتبال قرار بود چهارشنبه _ششم بهمن ماه_ برگزار شود، اما به دلیل آنکه یک سری از کاندیدها تعیین صلاحیت نشده بودند این مجمع به تعویق افتاد.

این در حالی است که فدراسیون بسکتبال تاریخ جدیدی برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی و اعلام کرد مجمع بیستم بهمن ماه برگزار خواهد شد. اما امروز سه‌شنبه _نوزدهم بهمن ماه_ فدراسیون بسکتبال طی یک اطلاعیه دیگر اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا بازهم انتخابات به زمانی دیگر موکول خواهد شد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت
باستحضار می‌رساند به دلیل بروز شرایط خاص بهداشتی و قرار گرفتن کشور در اوج پیک ششم کرونا (با سویه امیکرون)، ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامت افراد و نیز تقاضای تعداد قابل توجهی از اعضای محترم مجمع (بیش از یک سوم اعضا) و بنا به هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان، جلسه مجمع انتخاباتی رئیس و اعضای انتخابی هیأت رئیسه فدراسیون بسکتبال که قرار بود در تاریخ بیستم بهمن ماه سال جاری برگزار شود، به تعویق افتاد. بدیهی است زمان و مکان مجمع آتی انتخاباتی با بهبود وضعیت بهداشتی و عادی شدن شرایط کرونایی و فراهم شدن شرایط مورد نیاز برای برگزاری حضوری مجمع، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منصور اردستانی دبیر مجمع» 

کد خبر 554210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.