اهدای ۱۰۲۴ آبگرمکن به مددجویان با اولویت مناطق محروم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال جاری طی دو مرحله با مشارکت خیران، یک هزار و ۲۴ دستگاه آبگرمکن دیواری با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان تهیه و میان مددجویان این کمیته توزیع شده است.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه تأمین اقلام ضروری زندگی نیازمندان بخشی از وظایف تعریف شده در این نهاد است، اظهار کرد: در سال جاری طی دو مرحله با مشارکت خیران، یک هزار و ۲۴ دستگاه آبگرمکن دیواری تهیه و با اولویت مناطق محروم میان مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم توزیع کالاهای ضروری بین نیازمندان، همزمان با شروع ایام‌الله دهه مبارک فجر انجام شده است، افزود: با بررسی نیازسنجی موجود در مناطق مختلف، این تعداد آبگرمکن دیواری به ارزشی بالغ بر دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان تهیه و به مددجویان اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران می‌تواند در سرعت بخشی به تأمین و رفع نیاز مددجویان مؤثر باشد، ادامه داد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند از طریق شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ یا مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به یاری کمیته امداد در حمایت از نیازمندان، بیایند.

کد خبر 554202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.