فراخوان جشنواره «شعر نیکوکاری» منتشر شد

فراخوان ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «شعر نیکوکاری» منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری (وابسته به بنیاد خیریه آلا) با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور همدلی، همیاری و یاری‌گری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب‌های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت (ع) آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه (رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در این جشنواره، در هر بخش (به جز شعر کوتاه) به نفر اول مبلغ ۴۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ پنج میلیون ریال برای هر شعر برگزیده در بخش شعر کوتاه تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار باید به پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره به نشانی adab.kheir.ir مراجعه کنند. ضمن این که بیست‌وهشتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ آخرین مهلت برای ارسال، تعیین شده است.

همچنین صفحه اینستاگرام Farhang.kheir و اکانت واتس‌اپ به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۴۹۳۱ برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره جشنواره در دسترس عموم مخاطبان است.

کد خبر 554172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.