شهرکرد تنها یک پارک بانوان دارد

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه این شهر به عنوان مرکز استان تنها یک پارک بانوان دارد، گفت: تمام بانوان به پارک بانوان دسترسی ندارند، بنابراین نیاز است در نقطه دیگری از شهر پارک بانوان احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد امروز _سه‌شنبه، نوزدهم بهمن‌ماه_ در نشستی با سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و مدیران برای هدفی مشترک در جهت توسعه استان تلاش می‌کنند، بنابراین باید مرزها برداشته شود تا بتوانیم شاهد اقدامات مؤثری در شهر باشیم.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری قابلیت‌های زیادی در زمینه طبیعت، منابع مالی و انسانی دارد که باید به درستی در راستای توسعه و پیشرفت استان به کار گرفته شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا چهره شهر را تغییر دهیم و در دولت انقلابی به اهداف سازمانی دست یابیم.

اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرکرد

همچنین فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست، اظهار کرد: شورا و شهرداری در تلاش برای انجام اقدامات بزرگی مانند تکمیل برج دوقلو، اجرای پروژه‌های روگذر و زیرگذر و جاده سلامت هستند، اما شرایط سخت مالی و اقتصادی اجازه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم مطالبه‌گر هستند و شورا باید از مسئولان مطالبه‌گری کند، گفت: منتظر هستیم تا در سفر استانی ریاست‌جمهوری خواسته‌های مردم را به گوش رئیس‌جمهور برسانیم، مسئولان ارشد استان نیز باید به نمایندگی از مردم و شورا از رئیس‌جمهور و وزارتخانه‌ها مطالبه‌گری کنند تا بتوانیم با همدلی و همراهی مشکلات استان را رفع کنیم.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه این شهر به عنوان مرکز استان تنها یک پارک بانوان دارد، افزود: همه بانوان به پارک بانوان دسترسی ندارند، بنابراین نیاز است در نقطه دیگری از شهر پارک بانوان احداث شود.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان، ادامه داد: استخر اختصاصی بانوان در شهرکرد وجود ندارد، همچنین در ناحیه غرب نیز نیاز به احداث استخر داریم، لازم است مسئولان ارشد استان همراه با مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

کد خبر 554162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.