طرح جامع ترافیک شهرکرد در دست انجام است

شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع ترافیک در دست انجام است و به زودی اجرا می‌شود.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح جامع ترافیک شهرکرد در دست انجام است و به‌زودی به مرحله اجرا می‌رسد؛ اکنون در حال تطبیق این طرح با طرح جامع شهری هستیم و با اجرای طرح، عملیات اجرایی دو تا سه پل غیرهمسطح نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: صبحت‌های اولیه در این زمینه انجام شده است و پس از اعلام نظر سازمان فنی و مهندسی، طرح جامع ترافیک ابلاغ می‌شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز معضلی در تمام کشور است که هیچ گاه فکری برای آن نشده است، خاطرنشان کرد: شهروندان شهرکرد نیز نسبت به ساخت‌وسازهای غیرمجاز گله‌مند هستند. از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم؛ چراکه حضور آنان فرصتی برای شهر خواهد بود، اما قرار نیست سرمایه‌گذاران تنها به دنبال سود باشند چنان که گاهی سازندگان آن‌چنان از سطح و ارتفاع جلو می‌روند که صحیح نیست و برای همسایگان هم ایجاد مشکل می‌کنند.

جاپلقی با بیان اینکه کمتر پیشروی کردن ساختمان موجب احداث کمتر طبقات می‌شود و دستگاه‌های نظارتی مثل دادگستری نیز درگیر نخواهند شد، تصریح کرد: برخی افراد دستگاه‌هایی مانند شهرداری را برای اهداف خود درگیر کرده و مردم نیز بسیار خرده‌گیری می‌کنند؛ لذا از سازندگان تقاضا دارم، موارد قانونی را رعایت کنند.

کد خبر 554145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.