۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مشخصات لپ‌تاپ Acer Nitro 7+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ Acer Nitro 7 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سری لپ‌تاپ‌های نیترو جز شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ جهان در نظر گرفته می‌شود. لپ‌تاپ Acer Nitro 7 در مدل‌های مختلف با سخت افزار متفاوتی وارد بازار شده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ Acer Nitro 7 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ Acer Nitro

۷ لپ‌تاپ Acer Nitro 7 ضخامت استانداری دارد و وزن آن ۲.۵ کیلوگرم است؛ بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است. شرکت سازنده از پلاستیک زبری برای تولید حاشیه‌های اطراف نمایشگر استفاده کرده است. پایه لپ‌تاپ که کیبورد و قطعات سخت‌افزاری را دربرمی‌گیرد ضخامتی دو برابر نمایشگر دارد لولای لپ‌تاپ Acer Nitro 7 یکپارچه نیست و فقط از دو گوشه در لپ‌تاپ به پایه متصل است. زیر لپ‌تاپ چهار پایه لاستیکی سخت وجود دارد که لپ‌تاپ را دو سانتی‌متر از زمین جدا می‌کند بنابراین سیستم خنک‌کننده دستگاه هوای محیط را از زیر دستگاه به داخل هدایت می‌کند و از دریچه‌های پشتی خارج می‌کند.

بیشتر فضای لبه سمت راست لپ‌تاپ Acer Nitro 7 را دریچه سیستم خنک‌کننده اشغال کرده است بنابراین دیگر پورت‌ها اندکی به جلو منتقل شده‌اند. ورودی برق، یک درگاه USB 2.0، نشانگرهای مربوط به شارژ و روشن / خاموش بودن دستگاه و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری در کنار محفظه سیستم خنک‌کننده قرار گرفته‌اند. در سمت چپ دستگاه نیز دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB Type-C، درگاه HDMI و شبکه LAN قرار دارد. بر لبه پشتی نیز درگاهی وجود ندارد و فقط دریچه‌های سیستم خنک‌کننده به چشم می‌خورند.

صفحه نمایش و اسپیکر لپ‌تاپ Acer Nitro

۷ لپ‌تاپ Acer Nitro 7 دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. این نمایشگر تقریباً ۹۲.۵ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد در حالی که پوشش فضای رنگی گسترده‌تر AdobeRGB تنها ۷۱.۵ درصد است. اسپیکرهای استریو لپ‌تاپ Acer Nitro 7 در قسمت زیر محصول قرار گرفته‌اند و هنگام بلند بودن صدا کیفیت آن‌ها افت می‌کند، البته وضوح و شفافیت صدای اسپیکر لپ‌تاپ ذکر شده راضی کننده است.

صفحه کلید و تاچ‌پد لپ‌تاپ Acer Nitro

۷ صفحه کلید لپ‌تاپ Acer Nitro 7 به ترکیبی از رنگ‌های قرمز و مشکی مزین شده است، گستردگی و وسعت این کیبورد کار کردن با آن را برای افراد آسان‌تر می‌کند. بخش کلیدهای ماشین‌حساب یا NumPad در این محصول کوچک‌تر شده است تا دیگر کلیدهای کیبورد بزرگ‌تر باشند و حس راحتی هنگام بازی و کار را به ارمغان بیاورند. کلیدهای جزیره‌ای کیبورد عمق و فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. تاچ‌پد لپ‌تاپ Acer Nitro 7 ابعاد قابل قبولی دارد، اما سطح آن از میانه دستگاه تا سمت چپ کشیده شده است و استراحتگاه دست چپ را محدود می‌کند. سطح تاپ‌پد در مقایسه با دیگر قسمت‌های استراحتگاه دست روان‌تر است و انگشتان دست به راحتی روی آن حرکت می‌کند.

مشخصات لپ‌تاپ Acer Nitro 7+ قیمت

سخت‌افزار لپ‌تاپ Acer Nitro

۷ شرکت ایسر لپ‌تاپ Acer Nitro 7 را با سخت‌افزار متفاوتی به فروش می‌رساند، به طوری که این محصول در نسخه‌های مختلف با پردازنده‌های نسل نهم و نسل دهم و گرافیک انویدیا ۲۰۶۰، انویدیا ۱۶۵۰ یا انویدیا ۱۶۶۰ ارائه می‌شود. ایسر نسخه ۲۰۱۹ این لپ‌تاپ را با یکی از دو پردازنده اینتل Core i5-9300H یا Core i7-9750H عرضه می‌کند. محصول ذکر شده با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در قابل دو ماژول هشت گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز ساخت شرکت SK Hynix و یک ترابایت حافظه SSD با رابط سریع NVMe PCIe در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ماندگاری و پایداری سطح عملکرد یکی از ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ Acer Nitro 7 به شمار می‌رود؛ از آنجایی که ایسر راهکار بسیار مناسبی برای خنک‌سازی لپ‌تاپ مذکور در نظر گرفته است، این محصول هیچ گاه دچار افت عملکرد نمی‌شود.

باتری لپ‌تاپ Acer Nitro

۷ انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Acer Nitro 7 با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی نسبتاً کم حجم ۵۷.۵ وات ساعتی تأمین می‌شود. شرکت ایسر یک شارژر ۱۳۵ واتی به همراه این لپ‌تاپ ارائه می‌دهد. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که شارژدهی باتری لپ‌تاپ Acer Nitro 7 مناسب نیست و یکی از معایب این محصول در نظر گرفته می‌شود. زمانی که روشنایی نمایشگر بر ۲۰۰ نیت تنظیم شده باشد، همه اتصالات بی‌سیم لپ‌تاپ غیر فعال باشد، کاربران می‌توانند به مدت تنها شش ساعت و ۲۷ دقیقه ویدئوهایی با وضوح HD تماشا کنند که در استانداردهای کنونی راضی کننده نیست.

مزایای لپ‌تاپ Acer Nitro 7

  • صفحه کلید
  • پایداری عملکرد
  • مجموعه متنوع از پورت‌ها
  • طراحی و کیفیت ساخت

معایب لپ‌تاپ Acer Nitro 7

  • روشنایی نمایشگر
  • اسپیکرها
  • شارژدهی

قیمت لپ‌تاپ Acer Nitro

۷ با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت لپ‌تاپ Acer Nitro 7 با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD به میزان ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 554108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.