نکونام: تا آخرین روز حضورم برای موفقیت فولاد می‌جنگم/قهرمانی‌های فولاد حق مردم خوزستان است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر به جدایی از فولاد فکر نمی‌کنم و تا روزی که در فولاد باشم برای قهرمانی و موفقیتش تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام پس از قهرمانی فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران با پیروزی مقابل پرسپولیس تهران گفت: به مردم خوزستان و هواداران بزرگ فولاد این قهرمانی را تبریک می‌گویم، امیدوارم این افتخارات سال‌های سال ادامه‌دار باشد و مردم خوزستان خوشحال باشند چرا که کمترین حقشان همین شادی‌ها و دیدن موفقیت‌های فولاد است.

وی در خصوص تقابل نفس‌گیر تیمش مقابل پرسپولیس افزود: می‌دانستیم که بازی سنگین و سختی در انتظار هر دو تیم است، در آخرین بازی‌مان هم ما مستحق شکست نبودیم، امروز با برنامه بازی کردیم، نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کردیم و از نقاط ضعف‌شان توانستیم به گل برسیم و اگر دقت کافی داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: زمانی که تیم پرسپولیس ده نفره شد فرصت‌های مناسبی هم خلق کردیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، وقتی هم ما ده نفره شدیم مقداری تحت تأثیر شرایط قرار گرفتیم اما در اواخر بازی دوباره می‌توانستیم گل دوم را هم به پرسپولیس بزنیم اما بی‌دقتی کردیم. پرسپولیس هم چند موقعیتی داشت که کنترلشان کردیم.

نکونام درباره بازی امروز خاطرنشان کرد: نبض بازی را در اختیارمان گرفتیم و با استفاده از بازیکنانی که می‌توانستند نتیجه را در لحظه تغییر دهند از برتری‌مان دفاع کردیم و خوشحالم که توانستیم با یک تلاش تیمی دومین جام را به‌دست بیاوریم و با شکست دادن دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال در دو جام نشان دادیم تیم قابل احترامی هستیم.

وی در رابطه با این قهرمانی اظهار کرد: از تمامی بازیکنان فولاد در فصل گذشته برای قهرمانی در جام حذفی و بازیکنانی امسال در کنارمان بودند به‌دلیل این دو قهرمانی تشکر می‌کنم، همه بازیکنان تلاش کردند، ما هم به معنای واقعی کلمه یک تیم متحد را نشان دادیم و در آینده قطعاً از این تیم بیشتر خواهید شنید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص قهرمانی‌های فولاد به سرمربیگری خودش تصریح کرد: شکر خدا در دو سال اخیر حضورم در فولاد به عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی رسیدیم، امروز هم با کمک بازیکنانم به قهرمانی سوپرجام دست پیدا کردیم، اعضای هیئت مدیره و کارخانه فولاد خوزستان شرایط خوبی را رقم زدند و این موفقیت‌ها برای من نیست و همه‌چیز از قبل فراهم بوده از سعید آذری مدیرعامل فصل گذشته تا کادر مدیریتی فعلی مؤثر بودند و از تمامی‌شان تشکر می‌کنم.

نکونام با اشاره به اینکه فولاد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید بهترین شرایط را داشته باشد خاطرنشان کرد: زمانی که کارمان را آغاز کردیم سال سختی را در پیش داشتیم اما نشان دادیم شایستگی انجام کارهای بزرگی را داریم و در ادامه قطعاً در آسیا پر قدرت‌تر شرکت خواهیم کرد. اگر قرار باشد مانند سال گذشته در آسیا باشیم من توانایی‌اش را ندارم که در شرایط سخت کار کنم و نتوانم به موفقیت برسم، دلم می‌خواهد برای موفقیت در یک جایگاه خوب با حریفان بجنگیم و به‌دنبال بهترین رتبه‌ها هستم. به باشگاه اعلام کرده‌ام باید نماینده شایسته‌ای برای ایران در آسیا باشیم و اقدامات لازم باید انجام شود.

وی با تمجید از یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: از یحیی گل محمدی تشکر می‌کنم و بابت تیم قابل احترامش به او تبریک می‌گویم، نتایج کسب شده پرسپولیس هم نشان‌دهنده همین مسئله است، در زمین رقیب هستیم اما خارج از زمین با همدیگر دوستیم، او کاپیتان من بوده است، نتیجه امروز چیزی از ارزش‌های او و تیمش کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که برای جدایی از فولاد و پیوستن به یک تیم دیگر فکری کرده یا خیر گفت: امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که بتوانم موفقیت‌ها را در فولاد تکرار کنم، اینکه کجا هستم اصلاً در ذهن من نیست و به آن فکر نمی‌کنم، تا روزی که در فولاد خوزستان هستم تمامی تلاشم را می‌کنم تا به موفقیت برسیم، شگرد و سبک مربیگری من به شیوه‌ای است که در هر تیمی فعالیت کنم تمام توان خودم و بازیکنانم را به نمایش می‌گذارم تا به نتایج دلخواه هواداران دست پیدا کنیم، روزی هم اگر از تیمی جدا بشوم قطعاً برای آن تیم وقت می‌گذارم. فقط امیدوارم موفقیت‌ها و قهرمانی‌های برای فولاد همیشگی باشد چرا که مردم خوزستان لیاقتش را دارند.

کد خبر 554100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.