زیباترین شهرها برای گردشگری شبانه کدامند؟

شهرهای پاریس، لندن، آتن، رم و ورشو، پنج عنوان نخست زیباترین شهرها برای گردشگری شبانه را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با سپری شدن آخرین روزهای زمستان و کوتاه‌تر شدن روزها، بیش از ۲۵۰ شهر پرجمعیت جهان را مورد بررسی قرار داده و مکان‌هایی را که بیش‌ترین عکس‌برداری در شب از آن‌ها ثبت شده است را نشان می‌دهد. در این بررسی هشتگ‌های #citybynight برای شهرهای بریتانیا، آمریکا، استرالیا و نیوزلند، قاره‌های اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا با یکدیگر مقایسه شده است.

پاریس؛ زیباترین شهر شبانه جهان

هنگامی که به محبوب‌ترین شهرهای شبانه در سراسر جهان نگاه می‌کنیم، بیش از یک میلیون هشتگ برای تصاویر پاریس در شب توجه ما را به خود جلب می‌کند. پس از پاریس، لندن و پس از آن آتن، رم و ورشو در فهرست پر بازدیدترین شهرهای شبانه قرار دارند.

قاره اروپا نیز در بین گردشگران شبانه بسیار محبوب است، به‌طوری که ۱۸ شهر از ۲۰ شهر برتر پربازدید در شب به این قاره تعلق دارد. پنج شهر کشور فرانسه شامل پاریس، لئون، تولوز، بوردو و مارسی نیز این فهرست قرار گرفته‌اند و لقب زیباترین شهرها برای بازدید در شب را به خود اختصاص می‌دهند.

زیباترین شهرها برای گردشگری شبانه کدامند؟

کازابلانکا؛ عروس شهرهای آفریقا

شهر کازابلانکا که به‌عنوان دروازه مراکش شناخته می‌شود، با کسب ۲۵ هزار و ۸۰۰ هشتگ به‌عنوان زیباترین شهر شبانه آفریقا در این رتبه‌بندی قرار گرفت. این شهر که در کنار اقیانوس اطلس قرار دارد، لقب عروس شهرهای آفریقا را از آن خود کرده است و علت این موضوع زیبایی‌های بی‌نظیری است که در کازابلانکا وجود دارد.

زیباترین شهرها برای گردشگری شبانه کدامند؟

دبی؛ زیباترین شهر شبانه در آسیا

شهر دبی که به‌طور معمول روزانه بین هشت تا ۱۰ ساعت آفتاب دارد، یکی از مقاصد توریستی محبوب جهان است و با ۷۱ هزار و ۵۰۰ هشتگ به‌عنوان زیباترین شهر برای بازدید شبانه در آسیا شناخته شده است. توکیو نیز در بین ۲۰ شهر برتر جهانی با بیش‌ترین هشتگ شبانه قرار گرفت.

موضوع جالب توجه اینکه تنها یک شهر در ایالات متحده آمریکا در فهرست ۲۰ شهر برتر جهان با بیش‌ترین تعداد عکس شبانه قرار گرفت؛ نیویورک با بیش از ۵۰ هزار هشتگ رتبه چهاردهم این فهرست را به خود اختصاص داد.

کد خبر 554077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.