تحلیل تکنیکال رمز ارز سولانا+ نمودار و قیمت SOL

مأموریت سولانا و رمز ارز SOL، پشتیبانی از برنامه‌های رو به رشد مبتنی بر بلاک چین و دموکراتیک کردن سیستم‌های مالی جهان است. سولانا بر مبنای گواه اثبات زمان طراحی شده است و آینده ارز دیجیتال سولانا احتمال دارد تحت تأثیر الگوریتم اثبات زمان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تخمین زده می‌شود پایان موج چهار رمز ارز سولانا در قیمت ۷۸ دلاری اتفاق افتاده و ساختار اصلاحی آن با موج دو هم‌درجه شده است که پیش‌بینی می‌شود حرکتی به سمت محدوده ۴۲۰ دلار با محوریت موج پنج انجام دهد.

این رمز ارز در مقابل خود مقاومت‌هایی نیز دارد که در قسمت بالا به آن اشاره شد، محدوده حمایتی ۷۸ دلار نیز در زمان بازگشت روند می‌تواند به عدم ریزش بیشتر کمک کند، ساختار موجی سولانا در صورتی دستیابی به تارگت موج پنج می‌تواند وارد یک اصلاح عمیق شود.

تحلیل تکنیکال رمز ارز سولانا+ نمودار و قیمت SOL

حمایت: ۷۸ دلار

مقاومت: ۱۱۶، ۱۵۱ و ۲۰۷ دلار

پیش بینی: شکست مقاومت ۱۱۶ دلاری، تثبیت و حرکت به سمت اعداد بالاتر

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمز ارز سولانا+ نمودار و قیمت SOL

سولانا در اواخر سال ۲۰۱۷ توسط جمعی از مهندسین سابق کوالکام، اینتل و دراپ‌باکس راه‌اندازی شد. هدف کلی از ایجاد این شبکه، تمرکز روی مسئله مقیاس پذیری بدون تمرکزگرایی و لطمه زدن به امنیت شبکه است.

مأموریت سولانا و رمز ارز SOL، پشتیبانی از برنامه‌های رو به رشد مبتنی بر بلاک چین و دموکراتیک کردن سیستم‌های مالی جهان است؛ سولانا بر مبنای گواه اثبات زمان (Proof of History) یا به اختصار PoH طراحی شده است.

طبق این الگوریتم، سولانا می‌تواند به سادگی گذر زمان را در یک دفتر کل به صورت کد درآورد که این ویژگی خود باعث افزایش سرعت بلاک چین می‌شود و آینده ارز دیجیتال سولانا ممکن است تحت تأثیر الگوریتم اثبات زمان قرار گیرد.

این شبکه، ویژگی‌های زیر را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد:

  • مقیاس پذیری: سولانا قادر به پردازش بیش از ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه بوده و زمان ایجاد هر بلاک، فقط ۴۰۰ میلی ثانیه است.
  • تمرکززدایی: با استفاده از پروتکل انتشار بلاک "توربین (Turbine)"، سولانا قادر است ضمن پشتیبانی از هزاران گره، مقیاس پذیری شبکه را نیز حفظ کند.
  • ارزان بودن: کارمزد یک میلیون تراکنش در شبکه سولانا، فقط ۱۰ دلار تخمین زده می‌شود.

رتبه در بازار: هفت

قیمت: ۱۱۶.۴۳ دلار رشد ۰.۵۲ درصد

حجم بازار: ۳۶ میلیارد و ۹۵۱ میلیون دلار.

عرضه کل: ۴۸۸ میلیون توکن سولانا.

معاملات روزانه: یک میلیارد ۸۴۹ میلیون دلار.

سکه در گردش: ۳۱۷ میلیون سولانا.

قیمت به تومان: سه میلیون و ۷۳ هزار تومان.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

کد خبر 554058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.