افتتاح ۲۰ مرکز جدید نیکوکاری در اصفهان/محله‌محوری خدمات از اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام استان اصفهان گفت: رسیدگی به مشکلات و شناسایی نیازمندان به دست معتمدان محلی با نظارت این نهاد به ۲۰ مرکز جدید افتتاح شده، سپرده می‌شود. مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله‌محور شدن این خدمات، یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا طاهری در مراسم افتتاح ۲۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان، با اشاره به اینکه کیفی‌سازی خدمات در مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۱ از مهم‌ترین برنامه‌ها است، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات و شناسایی نیازمندان به دست معتمدان محلی با نظارت این نهاد به ۲۰ مرکز جدید افتتاح شده، امروز سپرده می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۱۳۱ مرکز تخصصی در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت بوده است و هم اکنون نیز شش مرکز جدید به صورت تخصصی در حوزه درمان، زکات و امور فرهنگی فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله‌محور شدن این خدمات، یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است، خاطرنشان کرد: فراهم کردن هرچه بیشتر ظرفیت ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان محلات و استفاده از ظرفیت خیران از مهم‌ترین اقداماتی است که با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری، مسیر خدمت‌رسانی را مرتفع‌تر می‌کند.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفتمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در ارتباطی از طریق ویدئو کنفرانس، ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در کشور افتتاح شد که از این تعداد ۲۰ مرکز مربوط به استان اصفهان بود.

کد خبر 554038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.