آغاز اردوی تیم‌های ملی هندبال دختران از فردا

اردوی تیم‌های ملی هندبال دختران جوان و نوجوان جهت آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا از نوزدهم بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، اردوی تیم‌های ملی هندبال دختران جوان و نوجوان از فردا نوزدهم بهمن در فدراسیون هندبال آغاز می‌شود و تا بیست و پنجم بهمن ادامه خواهد داشت. این اردو جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان که حکم انتخابی جهان را دارد، خواهد بود.

در این اردو ۳۰ ملی‌پوش از هر دو رده سنی جوانان و نوجوانان دعوت شده‌اند که زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد. غلامعلی اکبرآبادی، به عنوان مشاور فنی و معتمد و محمدخانی، سرمربی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان هستند. این اردو دوازدهمین اردوی تیم ملی نوجوانان و پنجمین اردوی تیم ملی جوانان است که از نوزده تا بیست و پنجم بهمن انجام خواهد شد.

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دختران جوان از شانزدهم تا بیست و دوم اسفند در آلماتی قزاقستان انجام می‌شود. در این مسابقات شش تیم ایران، قزاقستان، کره جنوبی، ازبکستان، هندوستان و تایلند حضور دارند و سه سهمیه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسلوونی توزیع خواهد شد. این مسابقات پیش از این قرار بود از بیست و چهارم بهمن تا یکم اسفند انجام شود.

همچنین نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دختران نوجوان نیز از بیست و هفتم اسفند تا هفتم فروردین به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد. تیم ملی دختران ایران در گروه B این مسابقات با چین‌تایپه، کویت و قزاقستان همگروه است. در دیگر گروه نیز تیم‌های ازبکستان، هندوستان، سوریه و کره جنوبی حضور دارند. در این مسابقات چهار سهمیه مسابقات قهرمانی جهان گرجستان ۲۰۲۲ توزیع می‌شود.

این مسابقات نیز پیش از این قرار بود شش تا شانزدهم اسفند انجام شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 553999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.