شرایط انباشت آلاینده‌های جوی تا پایان هفته فراهم است

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتا پایدار تا آخر هفته روی استان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه، شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا فراهم است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا آخر هفته روی استان است. بر این اساس وضعیت جوی در این مدت در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و امروز در نیمه شمالی گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا فراهم است، ادامه داد: این شرایط به ویژه در ساعات اولیه روز در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیاست، دمای هوا نیز در ۲۴ ساعت آینده تغییرات چندانی ندارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: دمای هوای اصفهان در سردترین ساعات به منفی سه درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین ساعات امروز نیز به ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی ادامه داد: شهرستان بوئین و میاندشت با منفی ۱۴ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و کاشان با ۱۷ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین شهرستان استان است.

کد خبر 553987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.