خاتمه رویداد کارآفرینی و نوآوری با ۵ ایده برتر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: از بین پنج طرح برگزیده، سه طرح حایز رتبه و دو طرح شایسته تقدیر شدند که می‌توانند برای راه‌اندازی و گسترش ایده‌ها با مراجعه به این نهاد از تسهیلات و سرمایه حمایتی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضایی، اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع مشکل اشتغال کشور و بهره‌مندی از مباحث دانش‌بنیان در کنار مردم‌سازی اقتصاد، از جمله موضوعات مورد توجه مقام معظم رهبری است که این نهاد با انجام برنامه‌های مختلف در خصوص مردمی‌کردن اقتصاد به خوبی عمل کرده است.

وی هدف برگزاری رویدادهای کارآفرینی را شناسایی کسب و کارهای کم سرمایه و زودبازده دانست و افزود: کمیته امداد در طرح راهبری شغلی با معرفی کارآفرینان و ارائه مواد اولیه و خرید تضمینی محصولات مددجویان در کسب درآمد پایدار اقدامات مؤثری انجام داده، چنان‌که طبق اعلام رسمی سازمان آمار، درصد قابل توجهی از اشتغال کشور توسط برنامه‌های این نهاد تأمین شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به دریافت ۵۵ ایده در مراحل اولیه برگزاری رویداد کارآفرینی و نوآوری و انتخاب ۱۵ طرح برتر در مرحله دوم، افزود: با ارسال مجازی مطالب آموزشی مرتبط در حوزه کارآفرینی و ایجاد بستری مناسب برای جذب و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه، این رویداد در مرحله نهایی به پنج طرح برتر رسید.

وی برگزاری این رویداد را با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایده‌پردازی، برای اشتغال پایدار خانواده مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: از بین پنج طرح برگزیده، سه طرح حائز رتبه و دو طرح شایسته تقدیر شدند که می‌توانند برای راه‌اندازی و گسترش ایده‌ها با مراجعه به این نهاد از تسهیلات و سرمایه حمایتی بهره‌مند شوند.

رضایی در مورد عناوین ایده‌های برتر گفت: پنج ایده شامل «صنعت چاپ و نوشت‌افزار»، «گلخانه آلوئه‌ورا، «کارگاه موزائیک آرت»، «تولید کیف‌های پارچه‌ای حامی محیط زیست مخصوص خرید و استفاده روزانه» و «وب‌سایت آموزشی آنلاین»، به عنوان عناوین برتر انتخاب شدند.

کد خبر 553983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.