۱۸.۸ میلیون توکن شیبا سوزانده شد

بر اساس داده‌های حساب توییتر توکن سوزی شیبا (Shibburn) در بیست و چهار ساعت گذشته، نزدیک به ۱۸.۸ میلیون توکن شیبا (Shiba Inu) سوزانده و برای همیشه از گردش خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای سوزاندن ۱۸.۸ میلیون ارز دیجیتال، ده تراکنش به وسیله گروه‌های مختلف در جامعه شیبا (SHIB) نیاز بود. در حال حاضر، ۴۱.۰۳۰۲ درصد (در مجموع ۴۱۰.۳ تریلیون توکن) از کل عرضه یک کوادریلیونی اولیه شیبا سوخته است.

در ۱۴ فوریه، یک مهمانی سوزاندن معمولی شیبا به میزبانی لیبل موسیقی کریپتویی (Bigger Entertainment) در یوتیوب برگزار می‌شود. رویداد مشابه قبلی در ۲۶ دسامبر رخ داد که در آن ۲۳۹ میلیون توکن شیبا سوزانده شد.

۱۸.۸ میلیون توکن شیبا سوزانده شد

بنیانگذار Bigger Entertainment، استیون کوپر، در توئیتر خود نوشت: در سنت ولنتاین، شیبا اینو بسیار بیشتری را می‌توان نابود کرد. پیش از این، او در توییتی از اعضای ارتش شیبا دعوت کرد تا با خرید بلیتی به قیمت ۵ دلار به این رویداد بپیوندند (تمام پول جمع‌آوری شده برای خرید شیبا استفاده می‌شود که بعداً سوزانده خواهد شد).

کوپر ادعا می‌کند: این بار، یک تفاوت عجیب با مهمانی سوزاندن قبلی وجود دارد اکنون، اعضای انجمن شیبا به سادگی با تماشای ویدئوی زنده در یوتیوب، شیبا را می‌سوزانند.

کد خبر 553976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.