بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد ۵۲۸ میلیارد تومان است

مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۱، حدود ۵۲۸ میلیارد تومان است که حدود ۲۰۲ میلیارد تومان از بودجه سال آینده برای اعتبارات هزینه‌ای شهرداری (جاری) و حدود ۳۲۶ میلیارد تومان از آن، برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) در نظر گرفته شده است.

بهروز محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر برای سال ۱۴۰۱ حدود ۵۲۸ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اعتبارات جاری و عمرانی بودجه سال آینده، افزود: حدود ۲۰۲ میلیارد تومان از بودجه سال آینده برای اعتبارات هزینه‌ای شهرداری (جاری) و حدود ۳۲۶ میلیارد تومان آن برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) در نظر گرفته شده است.

مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تعداد پروژه‌های عمرانی در قالب ۱۴۲ پروژه با اعتبارات مشخص همراه برآورد و طرح پیشنهاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهر همیشه رو به رشد است، ادامه داد: اعتبارات شهرداری هیچ‌گاه جوابگوی تمام نیازهای شهر نیست، اما سعی شده با پیش‌بینی بودجه حداقل‌ها و ضروری‌ترین نیازهای شهر تأمین شود؛ البته درحال‌حاضر تنها بودجه به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی نسبت به سال گذشته که ۴۱۰ میلیارد تومان بوده افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم منابع آن را تأمین کنیم، نسبت به این امر خوش‌بین نیستیم؛ زیرا این موضوع با وصول به موقع درآمدها در ارتباط است. این بودجه صرفاً پیشنهاد و تا پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر ارسال شده که در صورت تصویب و تأیید شورای شهر قابلیت اجرایی می‌یابد. اکنون بودجه در کمیته‌های مختلف و جلسات شورای اسلامی شهر در حال بررسی است.

کد خبر 553950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.