پرسپولیس - فولاد/ کلید فولادی نکونام برای فتح سرقفلی سوپرجام

پرسپولیس و فولاد دیدار سوپرجام فصل ۹۹-۱۴۰۰ را عصر امروز (دوشنبه) در سیرجان برگزار خوهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوپرجام فوتبال ایران که معمولاً برخلاف شیوه مرسوم برگزاری سوپرجام‌ها در سایر نقاط جهان، بازه زمانی شناوری دارد، این بار میانه لیگ بیست و یکم و بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۳۰و ۱۷ دقیقه امروز در سیرجان برگزار خواهد شد. یک سوی میدان پرسپولیسی‌ها که فرصت حضور در آسیا را از دست داده‌اند، به دنبال کسب سوپرجامی دیگر هستند و آن سوی میدان، شاگردان جواد نکونام سودای آوردن نخستین سوپرجام به اهواز را دارند.

گلات سوپرجام؟

سرخ‌پوشان پایتخت علاوه بر گلات قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام را هم در این سال‌ها به‌عنوان اشانتیون هر لیگ به ویترین افتخارات باشگاه‌شان افزوده‌اند. اگر چه در این بین دو سوپر جام آن‌ها بدون برگزاری بازی به دست آمده اما حالا آن‌ها از این حیث، اختلاف فاحشی با دیگر تیم‌های مدعی ایران دارند؛ چراکه سوپرجام تنها چند سالی است به سفره فوتبالی ایران اضافه شده است.

شاگردان گل‌محمدی که در لیگ برتر پایین‌تر از استقلال، شانس کمتری برای قهرمانی دارند و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز منع شده‌اند، برای کسب رضایت هواداران خود نیاز مبرمی به قهرمانی در سوپر جام دارند. همین موضوع اهمیت مسابقه امروز را برای پرسپولیسی‌ها چندین برابر خواهد کرد و باید دید آن‌ها همچنان سرقفلی سوپرجام را نزد خودشان نگه می‌دارند یا بالاخره آن را به تیم دیگری می‌سپارند؟

پرسپولیس - فولاد/ کلید فولادی نکونام برای فتح سرقفلی سوپرجام

فولاد آسیایی با خریدهای جذاب

فولاد خوزستان که فصل را با ویسی ناامیدانه استارت زد، با سپردن دوباره سکان هدایت به جواد نکونام روند رو به رشدی پیدا کرد؛ اما هنوز با فرم ایده‌آل فصل قبلی فاصله دارد. آن‌ها که یکی از دو نماینده فصل جاری فوتبال ایران در ACl خواهند بود، تا اینجا برنامه‌ریزی دقیقی برای این مسابقات داشته‌اند و قصد دارند با تقویت تیم خود، با دست پر پا به این تورنمنت بگذارند.

فولادی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی آرش رضاوند، محمدرضا خلعتبری و علیرضا کوشکی را به خدمت گرفتند و گفته می‌شود به زودی عارف آقاسی نیز از استقلال راهی این تیم خوزستانی می‌شود. البته قطعاً از دست دادن مهره تأثیرگذاری همچون صالح حردانی می‌تواند در ادامه راه برای نکو و شاگردانش چالش‌برانگیز باشد.

کد خبر 553899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.