اجرای طرح تخفیف ۵۰ درصدی بدهی‌های شهری در سبزوار

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز چهل و سومین بهار انقلاب با موافقت شورای اسلامی شهر به تمام بدهی‌های شهری ۵۰ درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سبزوار، موسی‌الرضا یزداد اظهار کرد: شورای شهر در جلسه رسمی خود با لایحه تقدیمی به شهرداری سبزوار اجازه داد تا به استناد اختیارات حاصله از ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، شهروندانی که کلیه بدهی‌های خود را نقدا پرداخت کنند، مشمول کاهش در میزان بدهی طبق این مصوبه به جز جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰، عوارض نوسازی، عوارض خودرو و قدرالسهم تفکیک هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس اگر شهروندان بدهی‌های شهری خود را در ۱۰ روز نخست از تاریخ ابلاغ این مصوبه (۱۶ بهمن ماه سال جاری) پرداخت کنند، مشمول ۵۰ درصد، در ۱۰ روز دوم بعد از تاریخ ابلاغ مشمول ۴۰ درصد و در ۱۰ روز سوم مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند.

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار اضافه کرد: بر اساس تبصره یک این مصوبه کاهش در میزان بدهی برای مناطق هدف ۲۵ درصد به کاهش میزان بدهی (مجموع ۷۵ درصد تخفیف) افزوده می‌شود؛ همچنین بر اساس تبصره دو این لایحه کاهش در میزان بدهی ردیف مشمول چک‌ها نمی‌شود.

کد خبر 553778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.