۶ پروژه در منطقه ۹ آماده افتتاح است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه شش پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: یکی از پروژه‌های آماده افتتاح در منطقه ۹ شهرداری، پاتوق‌های شهری برای استراحت کوتاه شهروندان در سطح منطقه است که در مساحت ۵۹۰ مترمربع و با بودجه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال آماده‌سازی شد.

وی با اشاره به احداث سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس شهری در این منطقه، افزود: این پروژه نیز در قالب ۴۵ سرپناه با بودجه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاح هندسی و تعریض خیابان مظاهری پروژه آماده افتتاح دیگر این منطقه است، ادامه داد: این خیابان ۳۰۰ متر طول دارد و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعریض و به معابر مهمی مانند آتشگاه، میرزاطاهر و سجاد متصل شده است.

وی با اشاره به پروژه بازسازی سالن توپی و رزمی ورزشگاه نصرآباد، گفت: این ورزشگاه که در محله نصرآباد واقع شده و دو هزار مترمربع مساحت دارد، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بازسازی شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه سالن آمفی‌تئاتر یادگاران مجتمع امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در خیابان نبوی منش احداث شده است، افزود: ورزشگاه روباز خیابان بهشت از دیگر پروژه‌های شاخص در منطقه ۹ است که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در ۸۸۰ مترمربع زیربنا واقع در خیابان بهشت احداث شد.

وی تاکید کرد: این پروژه همراه با پروژه سالن آمفی‌تئاتر یادگاران مجتمع امام خمینی (ره) دو پروژه شاخص فرهنگی ورزشی به شمار می‌رود که آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

کد خبر 553772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.