احداث ۳ پروژه مهم عمرانی و ورزشی در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۹، ورزشگاه امام خمینی (ره) و بازیکده حصه، سه پروژه شاخصی است که در این منطقه برای افزایش رفاه شهروندان احداث شد.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی کریمی اظهار کرد: ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۹ با یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا و یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت ساخت، از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری است که نقش مهمی در راستای تأمین نیاز منطقه به ایستگاه آتش‌نشانی و افزایش ضریب ایمنی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۹ با صرف اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال احداث شده است، افزود: مساحت آشیانه این ایستگاه ۴۰۰ مترمربع، سالن همایش ۳۰۰ مترمربع و بخش اداری آن ۴۰۰ مترمربع مساحت دارد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث ورزشگاه امام خمینی (ره) با زیربنای ۷۵۰ مترمربع ویژه ورزش‌های رزمی، گفت: ساختمان اداری این پروژه در سه طبقه با مساحت ۵۵۰ مترمربع احداث شده است.

وی ادامه داد: برای احداث این پروژه در محله امام خمینی (ره) ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امیدواریم به نحو مطلوب مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

کریمی درباره بازیکده حصه، اظهار کرد: این بازیکده در محله کم‌برخوردار حصه احداث شده و امکاناتی همچون بازی‌های چند منظوره، بازی‌های ماز، کارگاه نجاری، مبلمان شهری و آلاچیق برای آن طراحی شده است.

بوی‬ تصریح‬ کرد: این بازیکده‬ هشت‬ هزار‬ و‬ ۴۰۰ مترمربع مساحت دارد که با صرف اعتباری معادل ۲۴۰‬ میلیارد ریال‬ احداث شده است.

کد خبر 553763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.