افتتاح ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی همزمان با دهه فجر

فرماندار شهرستان برخوار گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در برخوار افتتاح شد. این طرح‌ها شامل ۱۵ طرح در جهاد کشاورزی و سه طرح عمرانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در برخوار افتتاح شد. این طرح‌ها شامل ۱۵ پروژه جهاد کشاورزی و سه پروژه عمرانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: ۱۵ پروژه جهاد کشاورزی شامل ۱۱ طرح آبیاری کم فشار در ۳۵۰ هکتار از اراضی برخوار، سه طرح لایروبی و مرمت قنات در روستاهای جهان آباد، حاجی‌آباد و شورچه و احداث یک هزار و ۱۰۰ متر کانال در مزرعه الله‌آباد با هزینه‌ای افزون بر ۱۰۵ میلیارد ریال و سه طرح احداث محرومین در شهر سین و روستای علی‌آباد ملاعلی با هزینه‌ای افزون بر پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان برخوار گفت: زمین این منازل متعلق به خود محرومین بوده که برای احداث این منازل، دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود کم از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آورده مالکان هزینه کرده‌اند.

کد خبر 553756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.